ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاج: در انتخاب داوران برتر ما نه سر داستان هستیم نه ته داستان!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در حاشیه مراسم تجلیل از داوران در خصوص این مراسم گفت: به هر حال قشر داوری زحمات زیادی می‌کشند و بخشی از فوتبال هستند. امروز تجلیل خوبی از داوران صورت گرفت و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره اینکه انتخاب داوران بر عهده چه کسی بوده، ادامه داد: به هر حال کمیته داوران همیشه داوران برتر را انتخاب می‌کند همانطور که در جشن برترین‌ها هم کمیته داوران در خصوص عملکرد و انتخاب داوران نظر می‌دهد.

تاج در پاسخ به این سوال که چطور محسن ترکی 4 هفته اول لیگ در لیست قضاوت‌ها نبوده اما به عنوان داور برتر ماه اول انتخاب شده، افزود: من این اطلاعات را ندارم.قبلا هم گفته بودند که چرا فلان داور انتخاب می‌شود اما همانطور که گفتم ما نقشی در انتخاب داوران نداریم و انتخابی هم نمی‌کنیم.باید بگویم که ما نه سر داستان هستیم و نه ته داستان و نقشی در انتخاب‌های داوران نداریم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/SEW9XF


ویدیو مرتبط :
جنجال داوری های لیگ برتر و اختلاف تاج با کمیته داوران