ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاسیاس: دخه‌آ، کورتوا، تراشتگن و لنو شاید بهترین گلر جهان شوند


به گزارش خبرگزاری فارس، «ایکر کاسیاس» که سال‌های سال در تیم رئال کار کرد و تابستان مجبور به ترک مادرید و حضور در تیم اف.ث‌ پورتو شد، در یک نظرخواهی جالب در یکی از شبکه‌های اجتماعی در مورد دروازه‌بان‌هایی که در سال‌های آینده خوش خواهند درخشید، نام برده است.

به اعتقاد چهره توانمند و نامی، در سال‌های بعد از دوره آقایی مانوئل نویر به عنوان دروازه‌بان شماره یک جهان، 4 دروازه‌بان جویای نام می‌توانند تا حد بهترین گلرهای دنیا مطرح شوند.

وی برای این منظور از دیوید دخه‌آ، هموطنش که در تیم منچستریونایتد حضور دارد، همچنین تیبو کورتوا، گلر تیم ملی بلژیک و چلسی انگلیس نام برده است.

همچنین مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان جوان آلمانی بارسلونا و نیز برند لنو، گلر جویای‌نام تیم بایرلورکوزن 2 گزینه دیگر مد نظر کاسیاس هستند.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/YW8SU0


ویدیو مرتبط :
بی محلی کاسیاس به دخه آ