ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حاج صفی: زبان آلمانی خیلی سخت است/ توجهی به نمرات مجله کیکر ندارم


حاج صفی: زبان آلمانی خیلی سخت است/ توجهی به نمرات مجله کیکر ندارممهر/ مدافع - هافبک تیم اف.سی فاو فرانکفورت با بیان اینکه یادگیری زبان آلمانی برایش سخت است، گفت: توجهی به نمرات پایین مجله کیکر ندارم.
احسان حاج صفی درباره آخرین وضعیتش در تیم اف.سی. فاو فرانکفورت گفت: وقتی به این تیم آمدم برخورد بسیار گرمی با من شد. خوشبختانه عملکردم رفته رفته بهتر شد و الان هم در تیم جا افتاده ام.
وی درباره زبان آلمانی تاکید کرد: زبان آلمانی خیلی سختتر است انگلیسی است. باشگاه برای ما هفته ای سه جلسه کلاس گذاشته است ولی واقعیت این است که زبان سختی است.
بازیکن ایرانی تیم فرانکفورت با بیان اینکه با سرمربی و دیگر بازیکنان دست و پا شکسته انگلیسی صحبت می کند، گفت: یک دوست آلمانی هم دارم که اگر کار واجب داشته باشم از او کمک می گیرم.
حاج صفی در ادامه خاطرنشان کرد: من در باشگاه سپاهان رشد کرده ام و اگر به ایران برگردم قطعا اولویتم بازی در سپاهان است.
وی درباره نمرات پایین مجله کیکر به وی گفت: اصلا توجهی به نمرات این مجله ندارم. عملکرد من خوب بوده است ولی کیکر نمرات پایینی به من داده است. من کار خودم را می کنم و سعی دارم بهترین عملکرد را داشته باشم.

جذاب‌ترین خبرهای ورزش در «کانال ورزش»
telegram.me/canalevarzesh


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
آموزش زبان آلمانی- درس چهارم- نحوه معرفی خود در آلمانی