ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکست تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در نخستین گام برابر عقاب تهران


به گزارش ایرنا، هفته نخست این رقابتها با برگزاری دو دیدار در گروه 2 پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم شهرداری جوان ارومیه در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر یک مغلوب عقاب تهران شد.
تیم شهرداری جوان ارومیه تنها ست دوم را با امتیاز 25 بر 20 پیروز شد و ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیاز های 25 بر 23، 25 بر 18و 25 بر 22 به حریف واگذار کرد.
جاوید محسنی نیا سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه برای شروع این دیدار از ترکیب رامین پاشایی، توحید اصغری، مهدی ساعدی فر، سعید مرادی، میلاد حمیدی، صابر علیپور و آرش آقاپور (لیبرو) استفاده کرد.
ناظر فدراسیون والیبال در این دیدار داود شعبانعلی بود و علیرضا قریب و جواد جاودانی هم به عنوان داورهای اول و دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
در هفته دوم این رقابت ها روز چهارشنبه چهارم آذرماه تیم شهرداری جوان ارومیه میزبان تیم مقاومت فرمانداری مهاباد خواهد بود.
این دیدار ساعت 16 در سالن مخابرات ارومیه برگزار می شود.
رقابت های لیگ دسته یک کشور با حضور 19 تیم در چهار گروه از 27 آبان ماه آغاز شده و دور رفت آن روز چهارشنبه 25 آذر ماه به پایان می رسد.
تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه 2 این رقابت ها با تیم های مقاومت فرمانداری مهاباد، حمل ونقل سراسری، سرمست کرمانشاه، عقاب تهران و ملوان تهران هم گروه است.
7126/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرود تیم والیبال شهرداری ارومیه