ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سری آ ایتالیا؛ گرگ ها از کورس جاماندند


به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال آ اس رم و آتالانتا، عصر امروز (یکشنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایتالیا در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم رفتند.
شاگردان گارسیا که در هفته های ابتدایی خوب نتیجه گرفته بودند و در صدر جدول قرار داشتند، طی چند هفته گذشته با کسب نتایج ضعیف، صدر جدول را به اینتر میلان تقدیم کردند و تا قبل از این دیدار، با 27 امتیاز در رتبه چهارم قرار داشتند.
بازیکنان رم برای عقب نماندن از کورس بالای جدول، به کسب 3 امتیاز دیدار مقابل آتالانتا نیاز مبرم داشتند اما این مسابقه را هم با نتیجه 2 بر صفر واگذار کردند.
در این دیدار، گومز در دقیقه 40 و دنیس در دقیقه 82 برای آتالانتا موفق به گلزنی شدند. آتالانتا با کسب 3 امتیاز این دیدار، 21 امتیازی شد و با یک پله صعود در رتبه نهم ایستاد. آ اس رم نیز 27 امتیازی باقی ماند و چشم به دیدار رقبای خود دوخت.
در دیگر دیدارهای این هفته، فروزینون 3 بر 2 هلاس ورونا را از پیش رو برداشت و اودنیزه نیز با همین نتیجه از سد کیه وو عبور کرد.
کارپی نیز در هفته چهاردهم، 2 بر یک جنوآ را شکست داد.
تیم های فوتبال اینتر میلان و ناپولی که در رده اول و دوم جدول قرار دارند، فردا (دوشنبه) به مصاف هم می روند و فیورنتینا نیز برابر ساسولو صف آرایی می کند.
ورزشی(2)**9140**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سریع ترین اخراج سری آ ایتالیا