ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضورچهار ورزشكار ناشنوای كرمانشاهی در اردوی تیم های ملی جودو وفوتبال


كوروش شاهرخی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: مهرداد صیدی، مسعود رستگار و احسان زارع سه جودوكار ناشنوای كرمانشاهی هستند كه به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
وی ادامه داد: سومین اردوی تیم ملی جودو ناشنوایان ایران از امروز چهارم اردیبهشت در كمپ تیم های ملی آغاز شده و تا نهم همین ماه ادامه می یابد.
شاهرخی خاطرنشان كرد: تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران خود را برای حضور در مسابقات ناشنوایان جهان كه تیر ماه امسال در كشور تركیه برگزار می شود آماده می كند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان كرمانشاه همچنین به دعوت از ساسان گومه دیگر ورزشكار ناشنوای كرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال اشاره و اظهار كرد: وی به همراه 29 ورزشكار دیگر به پنجمین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان دعوت شده است.
وی با بیان اینكه اردوی تیم ملی فوتبال از 28 فروردین آغاز شده، گفت: این اردو تا دهم اردیبهشت ادامه می یابد.
شاهرخی در پایان گفت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان كه خرداد ماه به میزبانی ایتالیا برگزار می شود، آماده می كند.
نزدیك به یك هزار ورزشكار ناشنوا در رشته های مختلف زیرنظر هیات ورزش های ناشنوایان استان كرمانشاه فعالیت می كنند كه نیمی از این ورزشكاران بیمه شده هستند.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو