ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شگفتی در بارسلونا نسبت به حرکت عبدنور


ورزش 3/ حرکت عجیب عبدنور در انتشار عکسی در اینستاگرام از جای زخم های ناشی از لگد و چنگ لوئیس سوارز، شگفتی بازیکنان و مدیران بارسلونا را به دنبال داشته است.
در جریان دیدار دو شب پیش والنسیا و بارسلونا در مستایا، در یک صحنه، لوئیس سوارز اقدام به لگد زدن به عبدنور، مدافع تونسی والنسیا کرد که باعث زمین خوردن این بازیکن شد. عبدنور و دیگر بازیکنان والنسیا اصرار داشتند که سوارز به عمد آن کار را انجام داده و باید اخراج شود اما داور بازی از دادن کارت قرمز به مهاجم بارسلونا امتناع کرد.
در انتهای مسابقه، سوارز در مصاحبه با خبرنگاران گفت که به عمد، عبدنور را مصدوم نکرده و بلافاصله نیز از وی عذرخواهی کرده است. بوسکتس نیز در مصاحبه ای جداگانه گفت که هرکس که لوئیس را می شناسد می داند که او هرگز عمدا روی بازیکنی خطا نمی کند. مدیر ورزشی بارسلونا نیز از سوارز بصورت تمام قد دفاع کرده بود.
با این حال انتشار عکسی جنجالی از سوی عبدنور در اینستاگرام، شگفتی بازیکنان و مدیران بارسا را به دنبال داشته است. آنها گمان می کردند این داستان تمام شده و عبدنور عذرخواهی سوارز را پذیرفته است.
امروز یکی از مدیران باشگاه بارسلونا در مصاحبه با رادیو کاتالونیا گفت که خیلی ها نمی توانند موفقبت سوارز در بارسلونا را ببینند و گل های فراوان این بازیکن، نارضایتی بسیاری را در اسپانیا به دنبال داشته است. به همین دلیل است که کوچکترین خطای سوارز بزرگنمایی شده و قصد به حاشیه بردن وی را دارند. گویا سناریویی برای به حاشیه بردن سوارز در دست جریان است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
شگفتی های طبیعت و نسبت طلایی