ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یوونتوس برای جذب کاوانی دست به دامن زلاتان


به گزارش خبرگزاری فارس، سران باشگاه یوونتوس پیش از این اعلام کرده بودند که حاضرند 40 میلیون یورو بابت ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن ژرمن بپردازند اما در این میان یکی از رسانه‌های ایتالیا اعلام کرد آمدن کاوانی به تورین بستگی به تصمیم زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی سن ژرمن دارد.

گازتا اسپورت در چاپ امروز خود نوشت: یوونتوس برای جذب کاوانی باید منتظر باشد تا ایبراهیموویچ مهاجم اول پاری‌سن ژرمن چه تصمیمی برای آینده خود دارد زیرا قراردادش با پی‌اس جی در پایان این فصل به اتمام می‌رسد. اگر ایبرا دوباره با پاری‌سن ژرمن تمدید کند، یوونتوس به راحتی می‌تواند کاوانی را جذب کند زیرا ستاره اروگوئه‌ای از قرار گرفتن در سایه زلاتان رضایت ندارد.

این نشریه در ادامه خبر داد: سران باشگاه یوونتوس آماده هستند تا 40 میلیون بابت مهاجم اروگوئه‌ای به باشگاه پاریسی بپردازند و حقوق سالیانه 6 و نیم میلیون یورو برای او در نظر دارند.

انتهای پیام/ک

 


ویدیو مرتبط :
5 گل برتر زلاتان ابراهیمویچ در یوونتوس