ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تقیون: لباس گرم برای توپ‌جمع‌کن‌ها نداریم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رضا تقیون پس از دیدار گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان درباره نبود لباس گرم برای توپ‌جمع‌کن‌ها و عوامل برانکارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لباس این عوامل باید از طریق اسپانسر در اختیار ما قرار گیرد تا ما هم این لوازم به را دست عوامل توپ‌جمع‌کن‌ها و عوامل برانکارد برسانیم.

وی افزود: متأسفانه اسپانسر تا این لحظه لباس گرم برای عوامل توپ‌جمع‌کن نداده است و فقط لباس‌های تابستانی در اختیار آن‌ها قرارگرفته است و تا این لحظه لباسی برای فصل زمستان آن‌ها فرستاده نشده است.

مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دمای هوای تبریز 5 درجه زیر صفر است و امیدواریم تا دیدار تراکتورسازی و استقلال در جام حذفی لباس‌های گرم در اختیار ما قرار گیرد تا در اختیار توپ‌جمع‌کن‌ها و عوامل برانکارد قرار دهیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ضربه محکم توپ سوشا مکانی به سمت توپ جمع کن