ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسین‌خانی: قسمت این بود که در دومین حضورم روی سکو بروم


مصطفی حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم در خصوص کسب مدال برنز‌ش اظهار داشت: من حدود یک سال از مسابقات دور بودم و بعد از عمل کردن پایم خیلی با احتیاط کشتی می‌گرفتم و در مسابقات قهرمانی کشور نیز این موضوع مشخص بود. 

وی افزود: کم‌کم ترسم ریخته است و هنوز هم البته کمی گیج هستم و باید چند مسابقه دیگر را پشت سر بگذارم تا به شرایط ایده‌آلی که در گذشته داشتم، برسم. 

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: من تازه به وزن 74 کیلوگرم آمده‌ام و شرایط این وزن کمی برای من سخت است اما سعی می‌کنم هرچه زودتر در این وزن جا بیفتم تا بتوانم دوبنده را به دست بیاورم. البته این وزن مدعیان خوبی دارد و من هم می‌توانم یکی از مدعیان باشم.

حسین‌خانی ادامه داد: سطح مسابقات جایزه بزرگ بسیار بالا بود و من نیز آمده بودم تا خودی نشان دهم و در این وزن صاحب مدال شوم. البته در کشتی برابر حریفم غافلگیر شدم و اگر آن کشتی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتم، بی‌تردید می‌توانستم مدال طلا را به دست آورم. به هر شکل قسمت این بود تا در دومین حضورم روی سکو بروم و امیدوارم از این پس نتایج بهتری کسب کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شعر خوانی دکتر حامد حسین خانی در سوگ امام حسین (ع)