ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افشارزاده:کسانی که نمی‌توانند موفقیت ما را ببینند علیه استقلال جوسازی می‌کنند


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده درباره خبری مبنی بر اختلاف باشگاه استقلال تهران با اسپانسر این تیم و برداشتن لوگوی تبلیغاتی این اسپانسر به باشگاه گفت: باشگاه استقلال از ابتدای لیگ با شرکت همراه اول به عنوان حامی مالی خود قرارداد منعقد کرد و تا امروز هم مشکلی با اسپانسر نداشته‌ایم و به همکاری دوجانبه خود با شرکت همراه اول و جناب آقای شیرازی ادامه می دهیم.

وی افزود: اسپانسر باشگاه استقلال تاکنون به تمام تعهداتش عمل کرده است و ضمن تشکر صمیمانه از دوست خوبم جناب شیرازی امیدواریم این همکاری در آینده هم تداوم داشته باشد. شرکت همراه اول یک اسپانسر نمونه است و کار کردن با شیرازی افتخار بزرگی برای ماست.

افشارزاده درباره اینکه گفته می‌شود استقلال در بازی هفته آینده مقابل تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر با لباس‌هایی فاقد لوگوی تبلیغاتی اسپانسر باشگاه به میدان می‌رود، تصریح کرد: به هیچ‌وجه چنین چیزی صحت ندارد. دلیلی ندارد این کار را انجام دهیم. بازهم تاکید می‌کنم مشکلی با اسپانسر نداریم و یکشنبه هفته آینده هم استقلال با لباس‌هایی که از ابتدای لیگ با آن‌ها بازی کرده به میدان می‌رود.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به جوسازی‌هایی که این روزها علیه این تیم می‌شود، اظهار کرد: استقلال صدرنشین لیگ برتر و بخت نخست قهرمانی است و متاسفانه کسانی که نمی‌خواهند و نمی‌توانند موفقیت استقلال را ببینند، این روزها دست به جوسازی علیه ما زده‌اند. باید به آن‌ها گفت خیالتان راحت! استقلال اسیر این بازی‌ها نمی‌شود و جوسازی علیه این تیم بی‌فایده است.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎