ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جدال پتروشیمی با قعرنشین برای حفظ صدرنشینی/ کار سخت ملی‌پوشان رعد مقابل چینی‌های شهرداری تبریز


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی فردا از ساعت 14 دو تیم شهرداری تبریز و رعد پدافند هوایی در تبریز به مصاف هم می‌روند. در این دیدار جدال ملی‌پوشان تیم رعد از جمله نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی با چینی‌های شهرداری می‌تواند باعث خلق صحنه‌های زیبایی شود. فان و جین، دو بازیکن چینی شهرداری تبریز تاکنون در مصاف با بازیکنان ایرانی نمایش خوبی داشته و به ندرت تن به شکست داده‌اند.

رعد هم اکنون با 12 امتیاز در رده سوم قرار گرفته و برای بازگشت به رده دوم محکوم به پیروزی در این دیدار خارج از خانه است. شهرداری تبریز هم برای کسب سومین برد این فصل امیدوار به درخشش دوباره بازیکنان چینی خود است.

در دیگر بازی فردا از ساعت 15 و در شهرک بعثت ماهشهر یک جدال تمام جنوبی برگزار می‌شود که طی آن دو تیم پتروشیمی بندر امام، قهرمان نیم فصل و پالایش نفت آبادان با هم روبه‌رو می‌شوند.

در بازی رفت دو تیم در آبادان، نفت به لطف درخشش بازیکنان جوانش همچون سجاد حسینی، امین احمدیان و مهرشاد پوده توانست تیم باتجربه پتروشیمی را با حضور ملی‌پوشانی از جمله افشین نوروزی، نیما عالمیان و میعاد لطفی متوقف کند.

پتروشیمی که 16 امتیاز دارد، برای حفظ صدرنشینی‌اش به امتیازات کامل این بازی چشم دوخته است . این در حالی است که پالایش با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تک گل شهرداری بندرعباس برابر ملی پوشان تبریز