ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مقایسه رابطه نیمار، سوارز و مسی با دایی و کریمی!


خبرآنلاین/ لوییز سوارز امروز مصاحبه‌ای کرده و گفته که رابطه‌اش با نیمار و مسی فوق‌العاده است. او حتی پا را از این هم فرا تر گذاشته است و گفته ما قبول کرده‌ ایم که نیمار دومین بازیکن برتر دنیا و مسی بهترین فوتبالیست دنیا است.
روزی که نیمار در حال ترانسفر به بارسلونا بود خیلی‌ها فکر می‌کردند بین او و لئو مسی مشکلاتی به وجود می‌آید. تصور دو پادشاه در یک اقلیم برای خیلی‌ها سخت بود؛ اما ستاره کوچک‌تر بارسلونا یک فصل بدون حاشیه و البته بدون جام را در کنار مسی سپری کرد. سال بعد از آن (2014) بود که پادشاه سوم هم در این اقلیم گنجید و لوییز سوارز بعد از درخششی فوق‌العاده در لیورپول به جمع آبی‌و‌اناری‌ها پیوست. کارشناسان حالا مطمئن بودند مشکلاتی برای بارسلونا به وجود خواهد آمد. 3 ابرستاره در خط حمله یک تیم مانند یک شمشیر دو لبه بود و بارسلونا از آن فقط برای تار و مار کردن رقیب‌ها استفاده کرد.
مسی که وضعیتی مشخص دارد، بهترین بازیکن بارسلونا و اکنون بهترین بازیکن جهان؛ اما در مورد نیمار و سوارز وضعیت متفاوت است. آن‌ها می‌توانستند در تیمی دیگر بازی کنند و تک‌ستاره تیم خود باشند. اما برای رسیدن به موفقیت کنار آمدند که زیر سایه مسی باشند و جام‌ها را در کنار هم درو کنند. سه فوق‌ستاره اهل آمریکای جنوبی بارسلونا با وجود این که هر یک به تنهایی نیرویی کشنده برای از پا در آوردن دشمن دارند؛ اما ترجیح دادند درکنار هم تاریخ‌سازی کنند.
حالا نگاهی داریم به یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های تاریخ ایران؛ تیم ملی ایران در سال 2006 همه چیز را برای درخشش و تاریخ‌سازی داشت؛ غیر از اتحاد. «تیم» بودن حلقه گمشده ایران در سال 2006 بود. هنوز هم از معروف‌ترین جملات علی دایی این است که گفته بود: «عده‌ای به چشم‌های من نگاه می‌کردند و به من پاس نمی‌دادند!» خوب می‌دانیم که منظور علی دایی فوق‌ستاره دیگر فوتبال ایران، علی کریمی بوده است. هر یک مشکلات شخصی را وارد تیم کردند و هر چیزی را به غیر از موفقیت تیمی ترجیح دادند.
لوییز سوارز امروز مصاحبه‌ای کرده و گفته که رابطه‌اش با نیمار و مسی فوق‌العاده است. او حتی پا را از این هم فرا تر گذاشته است و گفته ما قبول کرده‌ ایم که نیمار دومین بازیکن برتر دنیا است و مسی بهترین فوتیبالیست دنیا است. من از بازی در کنار بهترین های دنیا لذت می برم. این ها در حالی است که در سال جاری میلادی و به خصوص در فصل 2015 - 2016 او آمار گل زنی توقف ناپذیری داشته و آمار او از عملکرد مسی و نیمار هم بهتر بوده است. با این وجود او با فروتنی تمام از هم تیمی های خود تعریف می کند و اتحاد را در تیمش بالا می‌برد.
در ماه های گذشته در تیم رقیب بارسلونا؛ یعنی رئال مادرید جیمز رودریگز مصدوم شد. با این مصدومیت شانس بازی کردن ایسکو در ترکیب بسیار بالا رفت. زمانی که از او در مورد مصدومیت جیمز پرسیدند او اعلام کرد که یکی از دردناک ترین اتفاقات در فوتبال این است که بازیکن هم پستی‌ و هم تیمی ات دچار مصدومیت بشود‍. حال خودتان مقایسه کنید که چنین اتفاقی در فوتبال ایران پیش بیاید چه شعفی در اکثر بازیکنان شکل می گیرد!
مقایسه ستاره‌های اروپایی و وطنی به خوبی نشان می‌دهد که جای تفکر حرفه‌ای در فوتبال ما چه قدر خالی است. موردهای بی‌شماری در سال های اخیر هم از به مشکل خوردن ستاره‌های وطنی در یک تیم داریم؛ اما سعی بر این موردی آشنا و تاریخ‌گذشته را مقایسه کنیم تا حاشیه جدیدی وارد فوتبال نشود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
MSN مسی سوارز نیمار!!!