ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علی‌عسگری و هداوند نقره‌ای شدند/ مدال‌های کاروان ایران به عدد 7 رسید


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری، فینال رشته 200 متر مسابقات کاپ آسیایی هند در پیست اندراگاندی شهر دهلی نو برگزار شد که فاطمه هداوند با رکابزن کشور هند به رقابت پرداخت که در پایان با اختلافی اندک دوم شد و مدال نقره را به گردن آویخت. علی علی عسگری دیگر رکابزن سرعتی کشورمان در رشته 200 متر که دیشب به فینال این رشته راه یافته بود و توانست مدال نقره این رشته را برای کشورمان به ارمغان آورد.

همچنین پرستو باستی نیز در مسابقه رده بندی 200 متر مدال برنز را از دست داد و در سکوی چهارم ایستاد، فرشید فارسی نژادیان نیز در رده بندی مسابقه 200 متر نتوانست مدال برنز را از آن خود کند و در جایگاه چهارم ایستاد.

به این ترتیب مدال های کاروان اعزامی کشورمان به کاپ آسیایی هندوستان به عدد هفت رسید که شامل دو طلا دو نقره و سه برنز است. کاپ آسیایی هندوستان در پیست ایندراگاندی شهر دهلی نو با شرکت 10 کشور کره جنوبی، قزاقستان، امارات متحده عربی، هنگ کنگ، بنگلادش ، نپال، هندوستان و ایران ، امروز به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
مسابقات آسیایی (شمشیر زنی) - مدال نقره به ایران رسید