ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خوراکچی: با بازیکنان میثاق، روی «مین» هم می‌روم!


محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی 5-5 تیمش مقابل گیتی‌پسند در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تا یک دقیقه به پایان بازی مانده 5 بر 3 از گیتی‌پسند پیش بودیم اما در 2 ثانیه پایانی داور برای حریف پنالتی گرفت و بازی مساوی شد.

وی ادامه داد: ای کاش بازی پخش مستقیم می‌شد تا می‌دیدید بازیکنان میثاق چه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. باور کنید اگر سپهر محمدی در دروازه گیتی‌پسند نبود این تیم را به راحتی دو رقمی می‌کردیم. می‌خواهم حرفی بزنم که غلو نیست؛ من حاضرم با این بازیکنان روی «مین» هم بروم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق در مورد اینکه آیا جدال با تیم سابقش برای او حساسیتی داشت یا خیر، گفت: باور کنید بازی با گیتی‌پسند برای من حساس نبود. کادر فنی حریف بازی را برای خودش و بازیکنانش حساس کرده بود اما ما با آرامش کارمان را انجام دادیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ابراهیم میثاق چگونه دکتر میثاق شد؟