ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیکه: بگذارید کمیسیون ضدخشونت برود و پیام‌هایم را بخواند!


به گزارش خبرگزاری تسنیم، جرارد پیکه پس از دریافت جایزه‌اش به عنوان بازیکن سال ایالت کاتالونیای اسپانیا به پیش‌بینی‌هایی که درباره مجازات وی به خاطر پست‌های کنایه‌آمیزش به رئالی‌ها در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته است، واکنش نشان داد.

او برای اولین بار سکوت خودش را درباره تصمیم کمیسیون مبارزه با خشونت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای ارسال یک گزارش از رفتار مدافع میانی بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی به مسئولان انضباطی فدراسیون، شکست.

پیکه در حاشیه مراسمی که در آن جایزه‌اش به عنوان برترین بازیکن ایالت کاتالونیا در سال 2015 را دریافت کرد، اظهار داشت: بگذارید بروند و توئیت‌های مرا ببینند. همه آنها موجود هستند و می‌توانند ببینند و بررسی کنند. چه فرقی می‌کند که من فکر کنم کاری که آنها می‌خواهند انجام دهند عادلانه است یا نه، وقتی که در نهایت کاری را که بخواهند، انجام می‌دهند.

به گزارش نشریه آس اسپانیا، کمیسیون مبارزه با خشونت کمیته انصباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا روز پنجشنبه هفته گذشته گزارشی از رفتار پیکه در شبکه‌های اجتماعی را برای مسئولان سازمان لیگ اسپانیا ارسال کرده است و اکنون کمیته انضباطی فدراسیون این کشور در حالی بررسی این موضوع است که آیا باید پرونده‌ای برای مدافع میانی بارسلونا تشکیل دهد یا نه، پرونده‌ای که می‌تواند به مجازات او ختم شود.

پیکه در خصوص نشانه‌هایی که از احتمال مجازات شدنش حکایت دارند، اظهار داشت: من هیچ چیزی برای گفتن درباره این نشانه‌ها ندارم. اگر چیزی برای گفتن می‌داشتم آن را در توئیترم می‌گفتم.

پیکه در یک سال اخیر بارها و بارها از شبکه‌های اجتماعی برای ارسال پیام‌هایی طعنه‌‌آمیز برای منتقدان خود و همچنین کنایه زدن به بازیکنان رئال مادرید به خاطر ناکامی‌های اخیرشان استفاده کرده است که این رفتار او با انتقادات گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها همراه بوده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ترکی:ابراهیم بیراکین گئتسین(بگذارید برود)