ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شهسواری: امکانات بدهند، خودمان را در جهان ثابت می‌کنیم/ به سهمیه المپیک می‌رسیم


به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به مالزی، تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران روز گذشته در مسابقات قهرمانی جهان با شکست ازبکستان توانست قهرمان دسته سه جهان شود و به دسته دو راه پیدا کند.

ندا شهسواری در این خصوص گفت: در این دوره همه با آمادگی کامل آمده بودند و هیچ تیمی ضعیف نبود. در سال المپیک هستیم و همه بازیکنان می‌خواهند سهمیه بگیرند و به ریو برسند.

وی ادامه داد: این قهرمانی نشان داد که اگر امکانات بیشتری در اختیارمان قرار دهند، می‌توانیم خودمان را در جهان ثابت کنیم. مسئولان ورزش باید به این رشته بارها خودش را ثابت کرده است، توجه بیشتری کنند.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در خصوص کسب سهمیه المپیک گفت: می‌توانیم همانند دوره گذشته در بانوان سهمیه بگیریم و حضور دوباره دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
هندبالی ها آماده برای سهمیه المپیک