ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: امیدوارم بازیکنان استقلال را صحیح و سالم تحویل دهند!/نیاز باشد بازیکن خارجی می‌گیریم


به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در تمرین امروز استقلال گفت: از فولاد شناخت داریم هرچند که بازی در اهواز سخت است، با توجه به این شناخت تمرینات خود را انجام می‌دهیم ضمن اینکه بازیکنان نیز هم خوب تمرین می‌کنند و هم در خدمت تیم هستند و انگیزه خاصی برای این بازی دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 5-6 بازیکن که اسکلت اصلی تیم را تشکیل می‌دهند در تمرینات حضور ندارند و باید با این موضوع بسازیم اما امیدوارم این بازیکنان را صحیح و سالم تحویل بدهند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم. شرایط خوب است و امیدوارم بازیکنان در مسابقه نیز خواسته‌های ما را اعمال کنند.

مظلومی در مورد دیدار دوباره با فولاد پس از رقابت‌های جام حذفی گفت: ما دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم و حتی مساوی هم نمی‌خواهیم هرچند که این مسابقات سخت است اما اینکه بگوییم چون بازی حذفی را برده‌ایم از پیش برنده‌ایم، اینطور نیست چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. فولاد نیز تیم خوبی است و در تهران هم خوب بازی کرد اما ما می‌خواهیم با حمایت هواداران هر سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال در خصوص مشکلاتی که برای تیم‌ها در تعطیلات لیگ به وجود آمده است، گفت: در هر صورت کمبود نفر داریم و برای انجام کارهای تاکتیکی همه بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم. در حال حاضر گفته‌اند که بازیکنان امید سه‌شنبه و ملی‌پوشان پنجشنبه به ما اضافه خواهند شد البته ابراهیمی دو کارته شد و با ما تمرین کرد اما به حیدری نیاز داریم و قرار است پنجشنبه به ما اضافه شود. با این حال چون آنها با ما تمرین نمی‌کنند شاید در مسابقه مشکلاتی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا برای نیم‌فصل لیست بازیکنان درخواستی‌اش را به باشگاه ارائه کرده است یا خیر، گفت: خیر هنوز لیستی ارائه نکرده‌ام چون تیم‌ها در بازی‌ها هستند و الآن وقت شرایط این کار نیست.

مظلومی گفت: 100 درصد به بازیکنان جدید نیاز داریم و باشگاه قول داده تا درخواست‌های ما را عملی کند.

وی در پایان در مورد اینکه یکی از رسانه‌ها خبری را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه استقلال دیگر بازیکن خارجی جذب نمی‌کند، گفت:‌ اگر نتوانیم بازیکن خوب داخلی جذب کنیم مطمئناً خارجی با کیفیت جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
حواشی و جنجال های بازیکنان خارجی استقلال