ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خانه رویایی رونالدو از زبان فرگوسن


ورزش 3/ سر الکس فرگوسن، سرمربی اسطوره ای منچستریونایتد مدعی شد که رونالدو، خانه ای رویایی برای بهترین بازیکن جهان را دارد.
رونالدو از سال 2003 تا 2009 تحت هدایت فرگوسن در منچستریونایتد بازی کرد و همواره رابطه نزدیکی با فرگی داشت هاست. حال فرگوسن از دیدارش از خانه رونالدو در سخنرانی در دانشگاه استنفورد پرده برداری کرد و مدعی شد که خانه رونالدو، امکانات مناسبی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان را در خود دارد.
او گفت:" خانه برای بهترین بازیکن جهان ساخته شده و شکی در آن نیست. واقعا هیچکس را مثل او نمی‌شناسم. سالن ورزشی خانه اندازه نصف اینجا (آمفی تئاتر دانشکده تجارت دانشگاه استفنورد) است و همه چیز در خود دارد. دو استخر، یکی آب داغ و دیگری آب سرد. یک اتاق یخ با سرمای -10 درجه که بعد از هر بازی برای 10 دقیقه به آنجا می‌رود. خانه او باورنکردنی است."

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خانه قدیمی یا خانه عشق گیلان/آیا این خانه رویایی است؟؟