ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمله هواداران تراکتور به امیر قلعه‌نویی!


ورزش 3/ امیر قلعه نویی که یک بار با تواکتورسازان به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت، اکنون به عنوان محتمل ترین گزینه هدایت این تیم نام برده می شود. این در حالی است که برخی از هوادان این تیم دیگر طرفدار وی نیستند.
مدت ها قبل از جدایی رسمی تونی اولیویرا از جمع تراکتورسازان، نام امیر قلعه نویی به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم شنیده می شد تا اینکه امروز و پس از فسخ قرارداد پیرمرد پرتغالی، مدیرعامل تبریزی عنوان منتظر جواب قلعه نویی برای قبول کردن سرمربیگری این تیم است.
همین صحبت کافی بود تا بعضی از هواداران دو آتشه این تیم که در این سال ها ارتباط مناسبی با قلعه نویی نداشتند به صفحه اجتماعی او حمله کنند و انواع کامنت ها(تهدید و ...) پای پست های او بگذارند.
قلعه نویی تاکنون یکبار هدایت این تیم را برعهده داشت که آنها را به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رساند، اما نوع جدایی همراه با کدورت وی باعث شکرآب شدن رابطه او با هواداران تواکتورسازی شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // اعتراض هواداران تراکتور سازی به انتخاب قلعه نویی‬‎