ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



۱۰ اردیبهشت، زمان معرفی فهرست نخست بازیکنان برای لیگ جهانی والیبال


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره لیگ جهانی والیبال (سطح یک) از 27 خرداد سال جاری با حضور 12 تیم آغاز می‌شود و تا 13 تیر ماه پیگیری خواهد شد.

تیم‌های فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان 12 تیم شرکت کننده در سطح یک لیگ جهانی هستند.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) تیم‌های شرکت کننده در سطح یک لیگ جهانی تا روز جمعه 10 اردیبهشت ماه فرصت دارند که لیست اولیه بازیکنان خود را برای این فدراسیون ارسال کنند. فهرست اولیه تیم‌ها شامل 21 بازیکن خواهد بود که نسبت به سال گذشته چهار بازیکن کمتر شده است.

همچنین روز چهارشنبه 29 اردیبهشت آخرین مهلت ارسال فهرست نهایی بازیکنان تیم‌های شرکت کننده در لیگ جهانی است که شامل 18 بازیکن خواهد بود.

دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2016 در سه هفته و هر هفته در سه گروه متفاوت پیگیری خواهد شد که تیم‌های شرکت کننده در هر هفته می‌توانند 12 تا 14 بازیکن از بازیکنان فهرست 18 نفره خود را همراه داشته باشند.

تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی امسال چهارمین حضور خود را تجربه خواهد کرد که در هفته نخست در گروه دوم با تیم‌های برزیل، آرژانتین و آمریکا هم‌گروه است.

ملی‌پوشان ایران در هفته دوم در گروه سوم با تیم‌های صربستان، برزیل و بلغارستان رقابت خواهند کرد و تیم ایران در هفته پایانی دور مقدماتی به عنوان میزبان به مصاف تیم‌های ایتالیا، آرژانتین و صربستان در گروه سوم می‌رود. تیم‌های فرانسه، صربستان و آمریکا سال گذشته و در بیست و ششمین دوره لیگ جهانی (سال 2015) به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
حرکت دیدنی بازیکنان پرتغال (لیگ جهانی والیبال 2015)