ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حیدری: مظلومی نظرش را گفته، برای هماهنگی در اردو جمع می‌شویم/هنوز هیچ تیمی در گوام پیروز نشده است


به گزارش خبرگزاری فارس،‌ خسرو حیدری قبل از آغاز تمرین تیم ملی گفت: چند روزی است تمرینات آغاز شده و بازیکنان لژیونر نیز یک به یک اضافه می‌شوند و امیدوارم از دو بازی آینده 6 امتیاز بگیریم تا بتوانیم دوباره در گروه صدرنشین شویم. چرا که الان عمان 3 امتیاز بیشتر از ما دارد و ما باید بازی را ببریم.

وی در مورد این اظهار نظر مظلومی که اگر شب بازی با گوام هم دور هم جمع شویم 5 گل به این تیم می‌زنیم، گفت‌: هر کسی نظر خودش را دارد و پرویز مظلومی هم نظرش را گفته اما ما برای هر بازی در هر اردو دور هم جمع می‌شویم تا به هماهنگی برسیم. ان‌شاءالله بین باشگاه و تیم ملی هم هماهنگی باشد تا هر دو تیم سود ببرند.

حیدری در مورد اینکه چه اندازه از ترکمنستان شناخت دارد،‌گفت:‌فکر می‌کنم بازی اول دور مقدماتی‌ام با همین تیم بود که نشد آنها را ببریم. هر چند که زمین شرایط بدی داشت. اما پنج‌شنبه با حمایت هواداران می‌خواهیم ترکمنستان را شکست دهیم.

هافبک تیم ملی در مورد دیدار با گوام و شرایط بازی در زمین چمن مصنوعی گفت: هیچ تیمی در گوام هنوز پیروز نشده و حتی عمان هم در این کشور مساوی کرد. ان‌شاءالله ویزای تمام بازیکنان نیز درست شود تا با یک تیم کامل به گوام برویم هر چند که آنجا نیز چمن مصنوعی است و فقط خود گوامی‌ها به بازی در این زمین عادت دارند.

حیدری در پایان در مورد اینکه آیا با حضور جوانان از این نمی‌ترسد که جایگاهش در تیم ملی از بین برود، گفت: کی‌روش پس از جام جهانی جوانگرایی را آغاز کرد و تیم را تغییر داد و الان فقط 5-4 باتجربه در کنار تیم هستیم و بقیه جوان هستند. البته فرقی نمی‌کند که جوانان بازی کنند یا باتجربه‌ها بلکه مهم این است که نتایج خوبی بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
هماهنگی تیمی