ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حیدری: مظلومی نظرش را گفته اما ما برای هماهنگی جمع شده‌ایم/ بازی با گوام سخت است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خسرو حیدری پیش از آغاز تمرین تیم ملی در خصوص شرایط اردو گفت: چند روزی است که تمرینات را انجام داده‌ایم و لژیونرها نیز یکی یکی به ما اضافه می‌شوند تا بتوانیم دو بازی مقابل ترکمنستان و گوام را با شرایط خوبی پشت سر بگذاریم. 6 امتیاز این دو بازی می‌خواهیم چون اکنون عمان با 3 امتیاز نسبت به ما در صدر جدول قرار دارد و باید صدر جدول را پس بگیریم هر چند آنها یک بازی از ما بیشتر انجام داده‌اند.

وی درباره اینکه پرویز مظلومی اعلام کرده بازیکنان ایران حتی اگر شب قبل از بازی با گوام و ترکمستان دور هم جمع شوند می‌توانند به پیروزی برسند و نیازی به برگزاری اردوی 10 روزه نیست گفت: هر کسی نظر خودش را دارد و مظلومی نیز نظر خودش را گفته اما ما برای هر بازی اردویی را تشکیل می‌دهیم و دور هم جمع می‌شویم تا به هماهنگی برسیم. امیدواریم شرایطی به‌ وجود بیاید و تعاملی بین باشگاه‌ها و تیم ملی ایجاد شود که هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها از این شرایط سود ببرند.

هافبک تیم ملی درباره دیدار مقابل ترکمنستان خاطرنشان کرد: در بازی اول دور مقدمات جام جهانی به مصاف ترکمنستان رفتیم و نتوانستیم این تیم را شکست دهیم. البته در آنجا زمین چمن مناسبی وجود نداشت و فکر می‌کنم در ورزشگاه آزادی و با کمک هواداران بتوانیم یک پیروزی خوب را مقابل ترکمنستان به دست بیاوریم.

حیدری درباره اینکه تیم ملی مقابل گوام هم کار سختی خواهد داشت و علاوه بر مشکلات سفر در زمین چمن مصنوعی بازی کند گفت: تاکنون هیچ تیمی در گوام نتوانسته برنده شود حتی تیم خوب عمان هم مقابل این تیم مساوی کرد و امیدوارم ویزای بازیکنان ما هم برسد تا بتوانیم با تیم کامل به گوام برویم. در زمین چمن مصنوعی نیز گوامی‌ها عادت دارند بازی کنند اما تیم‌های دیگر عادت ندارند و مطمئنا کار سختی خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش در حال حاضر به بازیکنان جوان میدان می‌دهد و آیا این مسئله باعث نمی‌شود جایگاه این بازیکن در تیم ملی از دست برود گفت: بعد از جام ملت‌ها کی‌روش شروع به تغییرات در تیم ملی کرد و 4،5 بازیکن با تجربه نیز از تیم رفته‌اند و سایر بازیکنان جوان هستند اما فرقی ندارد که چه کسی در تیم ملی بازی کند و مهم نتیجه گرفتن ایران و صعود به جام جهانی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گل کمال الدین کامیابی نیا به گوام (گوام 0 - 2 ایران)