ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کلوپ: شاید لیگ اروپا برای انگلیسی‌ها مهم نباشد اما صعود در آن برای من خوشحال‌کننده است


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (پنجشنبه) در دور پنجم بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا میهمان فرانسوی‌اش بوردو را 2 بر یک شکست داد و جواز صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌ها را کسب کرد.

لیورپول در شرایطی این بازی را برد که در دقیقه 33 به خاطر گاف دروازه‌بانش،‌ سیمون مینیوله برای وقت‌کشی که اشتباهاً توپ رها شده از دستان خودش را دوباره از روی زمین برداشت و یک ضربه غیرمستقیم را به بوردو تقدیم کرد، گل خورد اما در ادامه با یک پنالتی پرحرف و حریث که جیمز میلنر آن را به گل تبدیل کرد و گلی دیگر از بنتکه به بازی برگشت و در نهایت آن را برد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از بازی اعتراف کرد برخلاف آنچه خیلی‌ها فکر می‌کنند او لیگ اروپا را بسیاری جدی گرفته است. کلوپ گفت: وقتی در دورتموند بودم و بازی تیم‌های انگلیسی را در لیگ اروپا تماشا می‌کردم، با خودم می‌گفتم که آنها لیگ اروپا را چندان جدی نمی‌گیرند. زمانی که به انگلیس آمدم هم همه این احساس را به من القا کردند. با این حال من بسیار خوشحالم که صعود کرده‌ایم. تیم هم خوشحال است، همین‌طور مسئولان باشگاه. ما صدرنشین جدول گروه‌مان هستیم که اهمیت زیادی دارد، اما مهمترین چیز نیست. به همین دلیل دو هفته دیگر که به خانه سیون می‌رویم، تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

کلوپ در ادامه به اشتباه مینیوله اشاره داشت و در انتقاد از حرکت دروازه‌بان تیمش اظهار داشت: من سال‌هاست که درگیر فوتبال هستم و هرگز ندیده‌ام تیمی که مالکیت توپ بیشتری دارد بعد از گذشت تنها نیم ساعت از بازی روبه به وقت‌کشی بیاورد. البته ما یک پنالتی به دست آوردیم که اجازه داد کارمان را از نو شروع کنیم. گل دوم را هم که گل فوق‌العاده‌ای بود، زدیم. پس مشکلی نیست.

پیش از بازی انتظار می‌رفت که دنیل استوریج، مهاجم انگلیسی لیورپول برای بازی مقابل بوردو روی نیمکت قرمزپوشان مرسی‌ساید بنشیند، اما او در تمرینات پیش از بازی در پایش احساس ناراحتی کرد و از جمع بازیکنان لیورپول جدا شد. البته هنوز میزان دقیق آسیب‌دیدگی‌ استوریج مشخص نیست و باید تحت معاینه قرار بگیرد.

کلوپ درباره وضعیت استوریج عنوان کرد: نمی‌دانم که آسیب‌دیدگی‌اش در چه حدی است، چون ما زمان کافی برای بررسی وضعیتش نداشتیم و مصدوم شدن او در زمانی نزدیک به آغاز بازی رخ داد. فعلاً باید صبر کنیم. من نمی‌توانم میزان آسیب‌دیدگی  استوریج را تشخیص دهم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برترین شادی های پس از گل کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا