ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دعوت از 5 بدمینتون‌باز به اردوی تیم ملی و برگزاری رقابت‌های رنکینگ بانوان


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، فدراسیون بدمینتون 5 بازیکن را به هفتمین مرحله اردوی آمادگی نفرات منتخب بزرگسالان مردان دعوت کرد. بازیکنان دعوت شده به این اردو متشکل از سروش اسکندری و سالار بیات از زنجان، حسن متقی از گیلان، حمید حیدری شفق از کرمانشاه و فرزین خانجانی از تهران هستند.

این بازیکنان در روزهای 27 آبان ماه تا 2  آذرماه جاری زیر نظر صادق کرباسی سر مربی تیم ملی بزرگسالان در سالن بدمینتون شهرستان زنجان به تمرین خواهند پرداخت.

خبر دیگر اینکه دومین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان یادواره شهیده " طاهره هاشمی انجیلی " در روزهای 29 و 30 آبان ماه جاری در شهرستان شاهرود برگزار می شود.

در این پیکارها بدمینتون‌بازان در قسمت یک‌نفره و دونفره در سالن بدمینتون شهرستان شاهرود به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

در اولین مرحله این رقابت‌ها که در روزهای 11 و 12 شهریور ماه در شهرستان ساری برگزار شد، یسری بیگی از اصفهان در قسمت یک‌نفره و در قسمت دونفره ثمین عابد خجسته و زینب عبدالکریمی از تهران به مقام نخست دست یافتند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پایان رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان