ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیرلو: کونته، جانوری با دو همسر است و به کسی اجازه دخالت در کارش را نمی‌دهد!


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهایی که شایعه انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی فصل آینده  چلسی شدت و احتمال روی کار آمدن او به عنوان جانشین دائمی ژوزه مورینیو در استمفوردبریج قوت گرفته است، آندره‌آ پیرلو، هافبک پیشین یوونتوس و بازیکن حال حاضر تیم ملی ایتالیا که در هر دو تیم زیر نظر کونته کار کرده، به آبی‌پو‌شان لندن در خصوص چالش‌های سختی که در انتظارشان است، هشدار داد.

گفته می‌شود کونته در آستانه عقد قراردادی سه ساله با چلسی است که او را پس از پایان مأموریتش در تیم ملی ایتالیا در یورو 2016 به سرمربی جدید آبی‌پوشان لندن تبدیل می‌کند.

پیرلو که در یوونتوس سه فصل زیر نظر کونته تمرین کرد و در تیم ملی ایتالیا هم هنوز زیر نظر این مرد 46 ساله کار می‌کند، به مسئولان باشگاه چلسی هشدار داد که کونته کسی نیست که دخالت مدیران باشگاه در سیاست‌های نقل‌و‌انتقالات و انتخاب مهره برای ترکیب اصلی تیم را تحمل کند.

پیرلو گفت: من عاشق کونته هستم، همیشه برایش احترام قائل بوده‌ام و او را تحسین‌ کرده‌ام. می‌دانم که اگر او هر کاری را آغاز کند، هر کاری، اجازه دخالت به هیچ‌کس را در آن کار نمی‌دهد و فقط می‌خواهد که بر اساس اصول خودش آن کار را انجام دهد. بازیکنانی که او می‌خواهد بخرد، بازیکنانی که می‌خواهد از تیمش بیرون بیندازد و شیوه‌ای که تیمش بازی می‌‌کند، همه و همه آن چیزهایی است که کونته به کسی اجازه دخالت در آن را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: کونته شخصی نیست که شما به عنوان مالک باشگاه او را به عنوان سرمربی تیم‌مان استخدام و سپس تصمیمات خود را به او تحمیل کنید. اگر می‌‌خواهید چنین رئیسی باشید، کونته به درد هدایت تیم‌تان نمی‌خورد اما اگر شما به او اجازه دهید برنامه‌های خودش را پیاده کند، آن وقت تیمی خواهید داشت که فوتبالی جذاب را ارائه می‌کند و بدون شک موفق خواهد بود.

پیرلو در ادامه توصیف عجیب و غریب از سرمربی تیم ملی کشورش داشت و او را «جانوری با دو همسر» خطاب کرد که یکی از آنها همسر خودش است و دیگری فوتبال. هافبک تیم نیویورک سیتی آمریکا همچنین فاش کرد که همسر کونته کاملاً از تبدیل شدن پیروزی به یک وسواس برای سرمربی تیم ملی ایتالیا مطلع است و آن را درک می‌کند.

پیرلو ادامه داد: کونته درونش یک جانور دارد. گاهی اوقات ما بین دو نیمه بازی‌هایی که نیمه اول آنها را برده‌ایم به رختکن رفته‌ایم اما کونته با حالتی عصبانی و در شرایطی که بطری‌های آب را به این طرف و آن طرف پرتاب می‌کرد، وارد رختکن می‌شد چون ما یک اشتباه مرتکب شده‌ بودیم و او معتقد بود که باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم. فوتبال تمام زندگی کونته است و من می‌دانم او شب‌ها تا ساعت 3 یا 4 بیدار است تا فیلم بازی‌ها را تماشا، اشتباهات ما را بررسی و شیوه بازی حریفان را تحلیل کند. من واقعاً همسر کونته را به خاطر درکی که از زندگی او دارد تحسین می‌کنم و اگر او هدایت چلسی را برعهده بگیرد، همسرش زمان زیادی برای لذت بردن از زندگی در لندن خواهد داشت چون کونته دو همسر دارد، یکی از آنها الیزابتا است و دیگری فوتبال.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیرلو: “کونته مرا قانع کرد تا به تیم ملی برگردم”