ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دیبالا: به مونیخ می‌رویم تا پیروز شویم؛ هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست


به گزارش خبرگزاری فارس، یوونتوس شب گذشته با درخشش پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی‌اش توانست ساسولو را شکست دهد و 6 امتیاز از ناپولی نزدیک‌ترین دنبال کننده آن فاصله بگیرد. تک گل یووه را دیبالا با زیبایی تمام به ثمر رساند.

دیبالا پس از این دیدار در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت گفت: در این دیدار توپی برایم رسید که در شرایط خوبی نبودم ولی اوضاع بر وفق مراد بود و توپ به گل تبدیل شد. این گل بهترین گل من نبود زیرا گل بهتری از این را در دیدار مقابل پالرمو به ثمر رساندم.

وی افزود: ما تا پایان فصل 9 بازی دیگر داریم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به پیروزی برسیم و فرقی نمی‌کند گل زیبایی بزنیم یا نه. هواداران یووه بسیار از من پشتیبانی کردند و من هر چه دارم مدیون آنها هستم.

ستاره آرژانتینی یووه درباره بازی این هفته مقابل بایرن در لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما با تمام قدرت به مونیخ می‌رویم. هیچ چیزی در فوتبال غیر ممکن نیست. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم و به مرحله راه پیدا کنیم.
انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
چگونه در مبارزه با یک بوکسور پیروز شویم؟!