ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سید عباسی: ما بد بودیم اما شهرداری تبریز بهترین بازی خود را انجام داد


جهانگیر سید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره باخت تیمش مقابل تیم والیبال شهرداری تبریز، اظهار داشت:در والیبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.در این دیدار تبریزی‌ها در همه ست‌ها بازی را بهتر از ما آغاز کردند.

وی افزود:به تبریزی‌ها بابت این برد شیرین تبریک می‌گویم اما تیم ما بد بود و در این دیدار امتیازات حساس را به‌راحتی از دست داد و درنهایت نیز بازنده از زمین مسابقه خارج شد. تیم والیبال شهرداری تبریز امروز یکی از بهترین نمایش‌های خود را انجام داد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد:هم از همه هوادارانی که از ارومیه برای تشویق تیم ما به تبریز آمده بودند و هم از طرفدارانی که از پای گیرنده‌های تلویزیونی خود نظاره‌گر این دیدار بودند بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم.

سید عباسی در مورد نیمکت نشینی سعید معروف، کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در اواخر مسابقه، گفت:پس‌ازاینکه تیم ما با نتیجه 2 بر صفر از تیم حریف عقب افتاد و داور مسابقه نیر 2 اشتباه بسیار تأثیرگذار را داشت، معروف ازلحاظ روحی به هم‌ریخت.

وی تصریح کرد:پس‌ازاین اتفاقات من گمان کردم که شاید ماندن سعید معروف در زمین مسابقه حتی می‌توانست به تیم ما آسیب هم برساند که به همین دلیل وی را تعویض کردم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سید محمد موسوی بعد از بازی پیکان با شهرداری تبریز