ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دین‌محمدی: باید بیشتر تمرین کنیم تا مهاجمان‌ بیشتر گل بزنند


دین‌محمدی: باید بیشتر تمرین کنیم تا مهاجمان‌ بیشتر گل بزنند

تسنیم/ مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که سه امتیاز دیدار با صبای قم در هفته پانزدهم لیگ برتر برای این تیم بسیار اهمیت دارد.
سیروس دین‌محمدی در خصوص تساوی استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال جاندار و تکنیکی را به نمایش گذاشتند. من معتقدم آنها یک فرصت بیشتر نداشتند، ولی تیم ما چند موقعیت خوب را از دست داد. فرصت‌های تیم ما بهتر بود و مسلماً مستحق برد در این بازی بودیم.
وی در مورد تقابل دوباره استقلال و تراکتورسازی در جام حذفی خاطر نشان کرد: این بازی هم سخت است و چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. البته این مسابقه باید حتماً برنده داشته باشد و ما تلاش می‌کنیم که با شکست دادن تراکتورسازی به فینال جام حذفی برسیم.
مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار تیمش برابر صبای قم گفت: صبا واقعاً تیم خوبی است و امسال نتایج خوبی گرفته است. صبایی‌ها کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارند و حتی این شانس را دارند که به صدر جدول برسند. سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم است، چون در کورس قهرمانی هستیم و باید حتماً برنده شویم. البته الان نتایج مسابقات را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و فاصله فنی تیم‌ها هم به یکدیگر نزدیک است.
دین‌محمدی در پاسخ به این سؤال که «آیا قبول دارید مهاجمان استقلال امسال در گل زدن موفق نبوده‌اند؟»، گفت: ما باید بیشتر تمرین کنیم تا مهاجمان‌مان بیشتر گل بزنند. به هر حال این موضوع ممکن است مشکل‌ساز شود، ولی با تمرین کردن برطرف خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گل زیبای سیروس دین محمدی به سپاهان