ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بختیاری‌زاده: 3-4 بازیکنم در انتخابات مجلس حق رای نداشتند!/ لیگ امسال را از دست دادیم


به گزارش خبرگزاری فارس، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری بعد از دیدار گسترش فولاد و استقلال اهواز گفت: دیدار امروز مقابل گسترش فولاد و تیم کمالوند اصلا با دیدارهایی مثل استقلال و نفت و ... قابل مقایسه نبود چون کمالوند تیم عالی را ساخته است.

وی ادامه داد: بهانه نمی‌آورم. آنها بهتر از ما بودند و به خوبی ما را آنالیز کرده بودند اما ما هم سه چهار بازیکن داشتیم که هفته گذشته در انتخابات مجلس حق رای نداشتند و با جرات و جسارت آنها را وارد لیگ کردیم. به گسترش تبریک می‌گویم به خاطر چنین امکاناتی و مطمئنم اگر کمالوند و تیمش حمایت شوند فصل آینده می‌توانند سهمیه بگیرند.

بختیاری‌زاده گفت: وقتی گل دوم را خوردیم شیرازه تیم ما از هم پاشید. در این صحنه بازیکنی پنالتی داد که کم‌تجربه بود. اگر ما حتی گل اول را به این شکل نمی‌خوردیم شاید نتیجه این چنین نمی‌شد اما متاسفانه بدشانسی گریبان‌گیرمان شد و گل بچه‌گانه‌ای خوردیم چون می‌توانستیم گسترش را به دقایق فرسایشی بکشانیم و آنجا تمرکزشان را به هم بریزیم اما دنیا به کام ما نچرخید و یک گل ساده خوردیم و بعد هم یک پنالتی دادیم تا بازی با نتیجه خوبی برای گسترش تمام شود.

سرمربی استقلال اهواز با بیان اینکه در این دیدار تمرکز 4 بازی قبلی را نداشتیم تاکید کرد: اگر با 52 سال سن به بازی می‌رفتم راحت می‌توانستم بچه‌ها را نگه دارم. تیم ما بیش از حد جوان است اما من به خودم و بچه‌هایم اعتقاد و باور دارم.

وی افزود: تا هفته ششم پدیده لیگ بودیم آن هم تیمی که سه روزه بسته شده بود. مقابل تیم‌هایی که هزینه‌های زیادی کرده بودند، پا به پا پیش رفتیم و شخصیت خوبی داشتیم. از هفته ششم تا نیم‌فصل چه اتفاقاتی افتاد که آن نتایج به بار آمد. من نیم‌فصل دوم قید تیم نیم‌فصل اول را زدم و هواداران هم همین کار را کردند.

بختیاری‌زاده گفت: استقلال اهواز جزو قدیمی‌ترین‌های ایران است و در شان و شخصیت این تیم نیست که 4 گل بخورد و ته جدول باشد. من برگشتم تا با جوانان کار کنم هرچند که لیگ امسال را از دست دادیم اما باز هم ناامید نیستیم فقط ای کاش امروز می‌توانستیم فاصله را در قعر جدول کمتر کنیم.

وی گفت: این زمین‌هایی که در خوزستان است در شان این استان نیست. باید ده‌ها زمین مثل زمین‌های آذربایجان در خوزستان باشد و اصلا نباید در خوزستان با آن پتانسیل اقتصادی فرد محرومی وجود داشته باشد.

بختیاری‌زاده در مورد نسبت سهراب بختیاری‌زاده با وی گفت: سهراب پسرعمویم است اما از برادر به من نزدیک‌تر است چون در خانه ما بزرگ شده است.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
سخنان رهبر انقلاب بعد از رای دادن انتخابات مجلس 90