ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ساری: دیوانگی است اگر فکر کنیم که همطزار یوونتوس هستیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (شنبه) در هفته بیستم سری A موفق شد میهمانش ساسولو را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تثبیت کند. در ثبت پیروزی سیزدهم آبی‌پوشان شهر ناپل در فصل 16-2015 سری A، گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی این تیم در دقایق 42 و 90 دو گل زد تا آمار گل‌های خود در 20 بازی‌اش در این فصل کالچو را به 20 گل افزایش دهد و همچنان آقای گل بلامنازع لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا باشد. ناپولی همچنین با این پیروزی روند شکست ناپذیری ساسولو را که به پنج بازی رسیده بود، پایان و فاصله‌اش را با اینتری که در خانه آتالانتا متوقف شد به چهار امتیاز افزایش داد.

ایگواین همچنین برای پنجمین بار در شش هفته اخیر سری A، خودش را دو گله کرد تا جایگاهش در صدر جدول برترین گلزنان رقابت‌ها دست‌نیافتنی‌‌تر شود. مائوریتیسو ساری، سرمربی ناپولی در پایان این بازی به تمجید از مهاجم آرژانتینی تیمش پرداخت و گفت: اگر ایگواین بیشتر به سمت دروازه حریف حمله می‌کرد، همان کاری که برای گل اولش انجام داد، بهتر از این هم می‌شد. او همیشه این کار را انجام نمی‌دهد، اما همه چیزهایی را که برای عملی کردن این کار لازم است، دارد. او بیشتر از این می‌تواند از شخصیتی که دارد بهره بگیرد و بهتر از این بازی کند. با این حال من مطمئنم که ایگواین در حال حاضر بهترین مهاجم نوک دنیاست.

ساری درباره اهمیت پیروزی تیمش برابر ساسولو هم تأکید کرد: بازی کردن برابر ساسولو برای هیچ تیمی آسان نیست به خصوص زمانی که در همان ابتدای بازی از این تیم عقب بیفتید. فراموش نکنید که ساسولو در این فصل هرگز در بازی‌هایی که از حریفش پیش افتاده نباخته است. بازی فوق‌العاده‌ای بود، اما ما زودتر از اینها می‌توانستیم کار حریف را یکسره کنیم. به هر حال عملکرد ناپولی در این بازی خوب بود. ما این پیروزی را به بازیکن‌مان ناتانیل چالوبا که مادرش را از دست داده است، تقدیم می‌کنیم.

ساری در پایان درباره شانس تیمش برای کسب اسکودتو در این فصل عنوان کرد: کاملاً مشخص است که یوونتوس بخت اول کسب اسکودتوست. این تیم چهار سال پیاپی قهرمان شده است و بودجه‌اش دو برابر بودجه سایر تیم‌هاست. دیوانگی است اگر ما فکر کنیم همطراز تیمی هستیم که چهار قهرمانی متوالی دارد، جام حذفی را فتح کرده و فصل پیش هم به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. صدرنشینی ما در جدول هیچ چیزی را تغییر نداده و اینکه هنوز یک بازی از نیم‌فصل دوم گذشته است. حالا باید استراحت کرده و خودمان را برای بازی برابر اینتر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آماده کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آب گرفتگی خیابان های ساری در نزدیکی ساختمان مرتفع شهرداری ساری