ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جهانیان: خوشحال نیستم چون نتیجه راضی کننده نبود/ شک نکنید دربی را می‌بریم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهاب جهانیان در پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: خوشحال نیستم چرا که نتیجه بازی راضی کننده نبود. ما دوست داشتیم هواداران را شاد کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

وی در واکنش به این سوال که چرا استقلال در 10 هفته اخیر فقط دو برد به دست آورده است، یادآور شد: هواداران ما صبور باشند. ما از اوایل فصل حدود 20 هفته صدرنشین بودیم و تیم‌های دیگر این اواخر به صدر جدول نزدیک شدند. همین مسئله باعث شده توقع از تیم استقلال بالا برود. مطمئن باشید هم دربی را خواهیم برد و هم صدر را از استقلال خوزستان پس می‌گیریم.

سخنگوی باشگاه استقلال در واکنش به این سؤال که آیا با این وضعیتی که استقلال دارد می توان به این تیم امیدوار بود که برنده دربی باشد گفت: شک نکنید برنده دربی استقلال خواهد بود. اگر مثل 10 دقیقه پایانی بازی با سپاهان باشیم حتما دربی را می‌بریم. طبیعی بود که حساسیت این بازی و دو کارته بودن چند بازیکن ما باعث شود بازیکنان ما احتیاط کرده و دست به عصا حرکت کنند. هواداران اگر از نتیجه بازی امروز ناراضی هستند؛ حق دارند اما انشاءالله با پیروزی در دربی آنها را خوشحال خواهیم کرد.

جهانیان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی در دربی برای استقلالی‌ها پاداش خواهد داشت یا خیر گفت: بله پاداش داریم اما مبلغ را اعلام نمی‌کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بریم و راضی باشیم