ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برترین‌های دومین مرحله بدمینتون رنکینگ بانوان کشور مشخص شدند


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، فینال رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان یادواره شهیده "طاهره هاشمی انجیلی" امروز (شنبه) در سالن بدمینتون شهرستان شاهرود برگزار شد و قهرمانان این دوره از رقابت‌ها در قسمت یک‌نفره و دونفره مشخص شدند.

در پایان این رقابت‌ها در قسمت یک‌نفره صحابه فرد از تهران با نتیجه 2 بر صفر در مقابل سارا دلاوری از تهران به برتری دست یافت و قهرمان دومین مرحله رقابت‌های رنکینگ بانوان بزرگسال کشور شد. سارا دلاوری از تهران به مقام دوم دست یافت و یسری بیگی از اصفهان و الناز فیض منش از سمنان سوم مشترک شدند.

در قسمت دونفره نیز تیم دونفره نگار ناسوتی و سارا کیوان از فارس توانستند تیم صفورا زمانلو (سمنان) و زینب عبدالکریمی (تهران) را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و به مقام قهرمانی دومین مرحله رقابت‌های رنکینگ بانوان بزرگسال کشور دست یابند.

تیم صفورا زمانلو (سمنان) و زینب عبدالکریمی ( تهران)  دوم شدند و تیم مریم ذوالحیات و سارا مقدم از توابع تهران و تیم آزاده طرازی و ساناز تقوی از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

این رقابت‌ها با حضور فریبا مددی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون، رضوانی رئیس هیئت بدمینتون شهرستان شاهرود و چند تن از مسئولان هیئت بدمینتون این شهرستان برگزار گردید.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان بزرگسال کشور با شرکت 26 بدمینتون باز در قسمت یکنفره و 22 بدمینتون باز در قسمت دونفره از 10 استان کشور برگزار شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پایان رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان