ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سلیمانی: تا یکشنبه ویزا برسد، زارعیان را اعزام می‌کنیم


 مسعودسلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه با عدم همکاری سفارت انگلیس در آنکارا روادید سجاد زارعیان برای حضور در مسابقات انگلیس صادر نشده است، اظهار داشت: زارعیان اولین ورزشکار ایرانی بود که نامش در جدول اصلی مسابقات مهمی مانند لندن اپن ثبت شده بود. مربی پیشین پاکستانی این ورزشکار و مسئول برگزاری مسابقات لندن اپن کمک کردند تا نام این ورزشکار در این مسابقات ثبت شود به علاوه  در سوم شهریور ماه این ورزشکار هم  مدال برنز قهرمانی جهان و آسیا را کسب کرد و سپس عضو مرکز انجمن اسکواش‌بازان جهان شدو حضور  در این مسابقات به صورت چشمگیری رنکینگ این روزشکار را بهبود می بخشد.

وی در ادامه افزود: زارعیان دو هفته پیش برای گرفتن ویزا به آنکارا رفت ولی دیروز اعلام کردند که ویزای وی به دلیل اینکه والدینش پرینت حساب ندارند رد شده است. این یک ایراد غیر منطقی بود و روابط بین‌الملل فدراسیون با فدراسیون جهانی مکاتبه کرده است. کمیته ملی المپیک هم این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کند. تا یکشنبه فرصت داریم و اگر ویزا کسب شود وی اعزام خواهد شد.

رئیس فدراسیون اسکواش تاکید کرد: مسابقات از هفته آینده آغاز می‌شود و کسی که در  لیست مسابقات است و اطلاعاتش کامل است، باید  اعزام شود. پرینت حساب والدین بهانه است و انگلیس برای حضور ورزشکار ما کارشکنی کرد.

سلیمانی در ادامه به برگزاری مسابقان بین ‌المللی گلد آسیا در مالزی اشاره کرد و گفت: 8 آذر ماه با 20 ورزشکار  به این مسابقات  اعزام می‌شویم. رده‌های سنی را به عنوان تیم ملی و تیم پشتیبان با مالزی اعزام می‌کنیم. در واقع اعزام تیم پشتیبان از مسابقات مالزی آغاز شده است. این تیم جامعه هدف ما است و ما حمایت ویژه‌ای از این تیم داریم، البته اعزام برخی از ورزشکاران در بخش پشتیبان با حمایت مالی خانواده‌ها‌ی‌شان انجام شده است.

وی در پایان گفت: بچه‌های ما در رده های مختلف در رنکینگ آسیا بین 2 تا 6 هستند باید در  این مسابقات تلاش کنند جایگاه خود را حفظ و ارتقا دهند. بعد از طرح استعدادیابی باید بچه‌ها به مسابقات اعزام شوند تا زمانی که به تیم ملی جوانان و بزرگسالان می‌رسند بتوان بر توانمندی‌های آنها تکیه کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پاسخگو نبودن مسولین فدراسیون در قبال اعزام نشدن سنگنوردان در شب اعزام