ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضایی: فشار تمرینات تیم والیبال نشسته در اردوی دهم افزایش پیدا می‌کند


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، هادی رضایی در خصوص دهمین مرحله تمرینات این تیم گفت: اردوی دهم تیم ملی با 17 بازیکن در تهران برگزار می‌شود و برنامه بدنسازی سنگینی برای بازیکنان پیش‌بینی شده است. از این رو فشار تمرینات زیاد است و ملی‌پوشان برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی آلمان که ماه آینده برگزار می‌شود، آماده خواهند شد.

وی افزود: اردوی بعدی با حضور تیم ملی آلمان برگزار خواهد شد و پیش‌بینی شده دو تا سه دیدار دوستانه بین این دو تیم برگزار شود. همچنین تاکنون هفت باشگاه درخواست دیدار دوستانه با تیم ملی را ارائه داده‌اند که پس از بررسی، در نهایت چهار باشگاه برای برگزاری این مسابقات انتخاب می‌شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خاطر نشان کرد: اردوی دهم با یک نفر ریزش به نسبت اردوی قبل برگزار می‌شود و این ریزش تا زمان رسیدن به ترکیب نهایی تیم برای اعزام به پارالمپیک ریو ادامه دارد.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی (تهران)، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیایی (البرز)، حسین فرزانه (قزوین)، محمدرضا سبحانی‌نیا (اصفهان)، امیر حسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری (مازندران)، عیسی زیراهی (مرکزی)، میثم علیپور (گیلان)، آرش خرمالی (گلستان)، سیدحسین حسینی، حسین گلستانی (قم)، مهدی بابادی (خراسان رضوی) و ناصرحسن‌پور (آذربایجان غربی) ملی‌پوشان دعوت شده به دهمین اردوی تیم ملی معرفی شده‌اند.

هادی رضایی به عنوان سرمربی هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارد و علیرضا معمری (البرز)، بهمن تاروردیزاده (تهران)، حسن محمدی(مرکزی)، حسن بخشعلیپور (آذربایجان شرقی) به عنوان مربی در کنار وی حضور دارند.

ملی‌پوشان مدعو 27 اردیبهشت ماه وارد کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد و سرپرستی اردو که از 28 اردیبهشت تا 6 خرداد جریان دارد، بر عهده فرشید عاشوری است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آیتم والیبال نشسته در اردوی شهریار پایه هشتم