ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کرم‌زاده: چند کشور کج‌سلیقه در تائید حجاب بانوان بسکتبال ایران سنگ‌اندازی می‌کنند


فاطمه کرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: پس از برگزاری سه بازی دوستانه تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان با تیم‌های باشگاهی ترکیه و تیم ملی بسکتبال بانوان موزامبیک به دنبال برگزاری بازی‌های دوستانه دیگری بودیم  و این موضوع را به طور جدی پیگیر هستیم.

وی گفت: دراین رابطه با چند کشور مذاکراتی داشتیم تا بازی‌های دوستانه‌ای را به صورت رفت و برگشت با آنها داشته باشیم و در صدد هستیم تا با حضور تیم‌های سطح بالا این بازی‌ها را برگزار کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال ادامه داد: بسکتبال بانوان ایران در سطحی است که در لیگ آن 6 بازیکن خارجی حضور دارد. اتفاقی که در رشته‌های دیگر ورزشی دیده نشده است. این نشان می‌دهد که بسکتبال بانوان ایران در سطح خوبی است و لیگ حرفه‌ای دارد.

کرم زاده افزود: ما 12 داور و سه ناظر بین المللی داریم. سوپر لیگ منسجم و قوی داریم و حیف است که بسکتبال بانوان کشورمان را حمایت نکنیم. با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار ماست می‌توانیم با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر به نتایج خوبی دراین رشته برسیم.

وی به ارسال فیلم بازی‌های تیم ایران به فیبا در خصوص تایید حجاب بانوان بسکتبالیست کشورمان اشاره کرد و گفت: از نظر فیبا خیلی مشکل نداریم. مشکل ما در اتحادیه آسیا است که چند کشور آسیایی با کج‌سلیقگی‌هایی که دارند سنگ‌اندازی‌هایی را برای ما ایجاد می‌کنند که امیدواریم این مسئله نیز حل شود.

انتهای پیام /


ویدیو مرتبط :
سنگ اندازی در دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و نفت آبادان