ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پای فیلم توقیف شده ناصر حجازی به تلویزیون باز شد


پای فیلم توقیف شده ناصر حجازی به تلویزیون باز شد

کاپ/ در بخش خبری بیست و سی جمعه شب گذشته و در بخش اخبار هنری این برنامه به موضوع توقیف فیلم من ناصر حجازی هستم پرداخته شد.
جمعه شب گذشته و در برنامه خبری 20:30 که از شبکه دو سیما پخش می شود در قسمتی از این برنامه به موضوع توقیف موقت فیلم من ناصر حجازی هستم پرداخته و بخش هایی از متن گفت و گوی وکیل قلعه نویی و کارگردان این فیلم پخش شد.
بر اساس این گزارش ، ابتدا جمله ای از وکیل امیر قلعه نویی نقل شد که در آن گفته شده بود: فیلم من ناصر حجازی هستم به جای آن که به زندگی مرحوم حجازی بپردازد به زندگی امیر قلعه نویی پرداخته و کارگردان این فیلم از تکنیک سفید و سیاه در ساخت این مستند استفاده کرده است.
همچنین در ادامه این متن صدای نیما طباطبایی کارگردان فیلم من ناصر حجازی هستم هم پخش شد که در گفت و گوی تلفنی با تحریریه بخش خبری بیست و سی اعلام کرد: بهتر می شد قبل از اکران این موضوع را با ما در میان می گذاشتند تا در جهت برطرف کردن سوءتفاهم ها اقدام می کردیم. اینکه الان جلوی اکران فیلم را گرفته اند سبب شده تا من، هم سالن ها را از دست بدهم و هم فرصت اکران فیلم را.
بر این اساس فیلم من ناصر حجازی هستم پس از اکران خصوصی برای نخستین بار با واکنش برخی استقلالی ها از جمله امیر قلعه نویی، پرویز برومند و جواد زرینچه مواجه شد که در این میان امیر قلعه نویی از طریق وکیل خود خواستار اصلاح بخش هایی از این فیلم شد و نامه ای به وزارت ارشاد ارسال کرد که در صورت عدم اصلاح صحنه های مورد نظر موکلش اکران این فیلم را متوقف خواهد کرد.
وکیل امیر قلعه نویی در تأیید این موضوع به کاپ گفت: هنوز اتفاق تازه ای در این باره رخ نداده و مراحل قانونی کار در حال جلو رفتن است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گزارش تلویزیون ایران از توهین به شخصیت ورزشی ناصر حجازی