ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نظری: در صدر جدول همه تیم‌ها دنبال ما هستند


مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی 7 بر 5 تأسیسات دریایی مقابل یاسین پیشروی قم در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. بعد از دو هفته که نتوانسته بودیم نتیجه بگیریم مقابل یاسین پیشروی قم پیروزی خوبی به دست آوردیم. ما موقعیت‌های فراوانی را برای گلزنی داشتیم و در دقایق پایانی تجربه بازیکنان‌مان به کارمان آمد.

وی ادامه داد: وقتی از حریف با نتیجه 5 بر 4 جلو بودیم داور یک پنالتی برای یاسین پیشرو گرفت که خدا را شکر توانستم پنالتی نقطه یک را بگیرم. در مجموع چون بازی برای ما از حساسیت فراوانی برخوردار بود کمی با ترس بازی کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: وقتی در صدر جدول هستیم طبیعتاً همه تیم‌ها به دنبال ما هستند، پس باید آنقدر خوب کار کنیم که صدر جدول را از دست ندهیم. زمانی ما هفت هشت امتیاز از تیم دوم جدول پیش بودیم، اما الان شرایط طوری شده که از تیم دوم سه امتیاز پیش هستیم. هر چند معتقدم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه رقبایش را از پیش رو بردارد. 

نظری در خصوص گل به خودی که وحید شمسایی در بازی با یاسین پیشرو به او زد، گفت: بالاخره فوتسال است و اتفاقات آن. در آن صحنه هم شمسایی تمام تلاشش را انجام داد تا گل نخوریم اما توپ به پایش خورد. من همیشه وقتی روبه‌روی شمسایی بازی می‌کردم و از او گل می‌خوردم ناراحت می‌شدم، اما روز گذشته ناراحت نشدم.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه تیمش با میثاق در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر هم اظهار داشت: مطمئنم بازی با میثاق بازی خوبی از آب در می‌آید. میثاقی‌ها تیم خوب و منظمی هستند که در دور رفت هم یک امتیاز از ما گرفتند.

نظری درباره تقابلش با محمود خوراکچی خاطرنشان کرد: تقابل فکر نمی‌کنم دیدار با میثاق و خوراکچی حاشیه یا تقابل خاصی داشته باشد. من اهل تقابل با مربی حریف یا بزرگ‌تر از خودم نیستم. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حمله به صدر جدول رانندگان حرفه ای با این حرکت . . .