ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پایان لیگ تنیس روی میز بانوان معلول در یزد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مسابقات مرحله برگشت لیگ باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلولان به میزبانی هیئت یزد برگزار شد.

زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: مسابقات به میزبانی شایسته هیئت یزد و طی روزهای 21 و 22 آبان با حضور 85 ورزشکار در دو دسته برتر و یک برگزار شد و در پایان تیم های برتر به شرح زیر معرفی شدند:

کلاس نشسته، دسته برتر:

مقام اول: راهسازی 115 کرمان

مقام دوم: قصر پارسیان تهران

مقام سوم: مشترک بهزیستی مازندران - ثامن الحجج سبزوار

کلاس ایستاده، دسته برتر:

مقام اول: ثامن الحجج سبزوار

مقام دوم: قصر پارسیان تهران

مقام سوم: مشترک هیئت مرکزی و هیئت فارس

کلاس نشسته، دسته یک:

مقام اول: هیئت فارس

مقام دوم: هیئت خوزستان

مقام سوم: مشترک هیئت آذربایجان شرقی و هیئت گلستان

کلاس ایستاده، دسته یک:

مقام اول: هیئت آذربایجان شرقی

مقام دوم: بهزیستی خراسان رضوی

مقام سوم: مشترک صنایع مواد غذایی ملک یزد - هیئت گلستان

میربابایی ادامه داد: در این رقابت‌ها 85 ورزشکار از 11 استان کشور حضور داشتند که 20 نفر از آنها از ورزشکاران زیر 25 سال بودند که بسیار خوب ظاهر شدند.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز خاطرنشان کرد: کلیه ملی‌پوشان در قالب تیم‌های باشگاهی در این مسابقات شرکت کردند و حضور این افراد و نیز شور و شوق ورزشکاران جوان باعث شده بود تا رقابت‌ها دیدنی و بسیار نزدیک به هم برگزار شود.

وی در پایان گفت: از میزبانی هیئت یزد و نیز زحمات آقایان عطابخش و حسینی، رئیس و دبیر هیات یزد تشکر می‌کنم. همچنین از کلیه شرکت کنندگان و تیم های باشگاهی که با حمایت هیات ها و نیز حامیان مالی در این مسابقات حضور یافته بودند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فینال مسابقات تنیس روی میز(پردیس شهید پاک نژاد یزد)