ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکنان جدید سیاه‌جامگان نیاز به زمان بیشتری دارند


به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، فرهاد کاظمی در پایان دیدار با استقلال اهواز در نشست خبری، اظهار داشت: بازیکنان جدید سیاه جامگان برای هماهنگی بیشتر با تیم نیاز به زمان بیشتری دارند و در حال حاضر تنها با 40 درصد آمادگی خود در مسابقات حاضر می‌شود.

وی بیان کرد: امروز در ترکیب خود از بازیکنان جوان استفاده کردیم تا بلکه وضعیت بهتر شود اما به نظرم بدتر شد زیرا برخی بازیکنان جوان ما احساس مسئولیت نمی‌کنند اما خوشحالم که به برد دست پیدا کردیم زیرا به این برد از نظر روحی نیاز داشتیم که اتفاق افتاد.

کاظمی عنوان کرد: امروز کمبود رضا عنایتی در تیم ما بسیار محسوس بود و اگر وی حضور داشت می‌توانست به تیم کمک زیادی کند.

سرمربی سیاه‌جامگان خراسان با اشاره به اینکه بازیکنانش انگیزه لازم را پس از نتیجه 2 بر یک برای حفظ نتیجه انگیزه لازم را نداشتند خاطرنشان کرد: استقلال اهواز نیز در این دیدار خوب ظاهر شد و در مجموع به سیاوش بختیاری‌زاده بابت تحویل گرفتن مجدد این تیم تبریک می‌گویم.

کاظمی افزود: در نیم فصل باید روی آمادگی بدنی بازیکنان بیشتر کار کنیم و واقعا نمی‌دانم در ابتدای فصل چه میزان روی بدنسازی تیم کار شده که این قدر از نظر بدنی ضعیف هستیم.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنان تیمش در این دیدار بیان کرد: از عملکرد حسین کریمی به هیچ وجه راضی نیستم زیرا وی ظرفیت بیشتری دارد و ایمان موسوی هم نسبت به قبل افت زیای کرده است و 20 درصد ایمان سابق هم نیست.

کاظمی افزود: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم شما در قبال مردم مشهد مسئولیت دارید و شرایط ما با استقلال اهواز یکی نیست ضمن اینکه استقلال اهواز نیز در بازی امروز چیزی برای از دست دادن نداشت اما اگر بازیکنانم تلاش بیشتری می‌کردند و گل دریافت نمی‌کردیم یک رده در جدول بالاتر بودیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حواشی و مصاحبه بازیکنان و مربیان سپاهان ۱-۱ سیاه جامگان