ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حدادی: مهم‌ترین چیز در آستانه المپیک آرامش است/دوست دارم رکوردی بزنم که طلا هم شامل آن شود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان حدادی در جریان بازدید کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی دوومیدانی‌کاران در خصوص شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی را در این مدت داشته‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم در مدت باقیمانده هم به شرایط بهتری برسم. بعد از اردوی تهران حدود 20 روز راهی روسیه می‌شوم و پس از آن در مسابقات قهرمانی کشور حاضر خواهم بود.

وی ادامه داد: تمام تلاشم این است که در نخستین مسابقه رکورد 65 متر را بزنم که در این صورت شرایطم خوب خواهد بود. پس از آن در مسابقات لیگ الماس قطر شرکت می‌کنم و اردوی آلمان و آمریکا هم تا المپیک در پیش خواهد بود.

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در پاسخ به سوال کیومرث هاشمی که گفت چقدر امیدوار است به مدال طلا برسد، عنوان کرد: می‌خواهم یک رکورد خوبی را بزنم که مدال طلا هم شامل آن شود. اگر بتوانم رکوردی که در لندن خطا شد را اصلاح کنم خوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود در دوومیدانی توجه‌ها تنها به احسان حدادی است، گفت: اینکه می‌گویند پول‌های دو و میدانی صرف من می شود درست نیست. کیهانی خودش شاهد است که من تا کنون چیزی نگرفته‌ام. من نایب‌قهرمان المپیک بودم و ماهانه 2.5 میلیون حقوق می‌گیرم و سایر ورزشکاران هم حقوق‌شان تفاوت چندانی با من ندارد و 1.5 میلیون دریافت می‌کنند.

قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا در مورد اینکه مهم‌ترین خواسته‌اش در آستانه المپیک چیست،‌گفت: مهمترین چیز آرامش است و امیدوارم همه از لحاظ روحی در آرامش خوبی باشند. من دو المپیک را تجربه کردم و تنها چیزی که ورزشکار در آستانه المپیک باشد داشته باشد همین آرامش است. امیدوارم همه کمک کنند تا نتیجه خوبی برای دوومیدانی ایران رقم بخورد.

انتهای پیام/ا

 

 


ویدیو مرتبط :
اینقدر دوست دارم یه دور باهاش بزنم