ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ابراهیمی: تمدید قرارداد کمالوند بهترین تصمیم بود/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است


محمد ابراهیمی در مورد وضعیت گسترش فولاد، تمدید قرارداد کمالوند با این باشگاه، آینده فوتبالی‌اش و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: در مورد تمدید قرارداد فراز کمالوند با گسترش فولاد چه صحبتی داری؟

باشگاه گسترش فولاد از لحاظ مدیریت و امکانات یک باشگاه خوب است. باید از مسئولان باشگاه از جمله آقایان زنوزی، حسن‌زاده، سمندر و خطیبی تشکر کنیم که شرایط خوبی را به وجود آورده‌اند و باشگاه ما یکی از باشگاه‌های نمونه ایران است. من معتقدم تمدید قرارداد کمالوند بهترین تصمیم بود و این مربی بهترین گزینه برای گسترش بود. امیدوارم این تیم فصل آینده موفق باشد.

تسنیم: خودت چه تصمیمی داری، آیا دوست داری در گسترش فولاد بمانی؟

صحبت کردن در مورد این مسائل زود است. فکر می‌کنم باشگاه ما با تمدید قرارداد کمالوند کار مهمی انجام داد که قابل تقدیر است. همین موضوع به کمالوند آرامش می‌دهد تا بتواند به فکر آینده تیم باشد. وضعیت من هم به باشگاه برمی‌گردد. الان که فصل تمام نشده است و من هم تمام تمرکزم روی موفقیت گسترش فولاد است. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به خیر و صلاح من و باشگاه باشد.

تسنیم: کمالوند اخیراً از تو تعریف کرده و این نشان می‌دهد که قطعاً خواهان ماندن توست ...

کمالوند چه در داخل زمین و چه بیرون از محیط فوتبال همیشه به من لطف دارد و امیدوارم که بازیکن تأثیرگذاری برای او باشم. حالا باید دید در پایان فصل چه شرایطی به وجود می‌آید.

تسنیم: آیا در بازی‌های آینده در شرایطی که گسترش فولاد صاحب ضربه پنالتی شد، حاضر هستی باز هم چیپ بزنی؟

من در گذشته هم چیپ زدم و این بار اول نبود. قرار نیست همه پنالتی‌ها تبدیل به گل شود و بهترین بازیکنان دنیا هم گاهی اوقات پنالتی از دست می‌دهند. این موضوع به شرایط روحی و روانی بازیکن مربوط می‌شود. در ضمن این را هم باید بگویم که برای چیپ زدن به هیچ عنوان قصد تخریب کسی را ندارم. به هرحال قسمت این بود که پنالتی من گل نشود، ولی امیدوارم در آینده دیگر پنالتی از دست ندهم. این که بخواهم چیپ بزنم یا خیر به شرایط بازی و مسابقه بستگی دارد.

تسنیم: رحمتی بعد از اینکه پنالتی تو را گرفت چه چیزی گفت؟

من با مهدی دوست هستم و رفت و آمد خانوادگی داریم. رحمتی چیز خاصی در گوش من نگفت و فقط یک صحبت دوستانه بود.

تسنیم: فکر می‌کنی امسال کدام تیم قهرمان لیگ برتر شود؟

من معتقدم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است، چون خوب فوتبال بازی می‌کند. البته تراکتورسازی هم در صورت به دست آوردن چند برد می‌تواند جزو مدعیان باشد. چند تیم دیگر هم مدعی هستند و فعلاً نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آموزش تمدید آنلاین قرارداد