ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جعفری: به کامل شدن تیم در مسابقات کسب سهمیه المپیک امیدواریم


حسام‌الدین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: شرایط دو فرنگی‌کار اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم در این مسابقات کار را یکسره کنیم.

وی افزود: هم حمید سوریان و هم امیر قاسمی منجزی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و امیدواریم با دعای خیر مردم این دو کشتی‌گیر هم سهمیه المپیک را کسب کنند تا از این پس خود را برای مسابقات آینده آماده کنیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم این دو سهمیه نیز به دست آید تا ترکیب تیم ایران کامل شود و پس از آن کادر فنی تمرینات لازم را برای جام جهانی را مهیا کنند تا بتوانیم با خیال راحت برنامه‌ریزی‌های آینده را انجام دهیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کسب سهمیه المپیک در مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا