ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برای ما خوب شد که در گروه ژاپن و استرالیا نیفتادیم/ ایران قوی است ولی ما هم شانس صعود داریم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی ایران در راه جام جهانی با تیم‌های کره جنوبی، سوریه، ازبکستان، چین و قطر هم‌گروه شد. فوضیل موسی‌ اف هافبک اهل کشور ازبکستان تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص هم‌گروهی تیم ملی کشورش با ایران اظهار داشت: اتفاقا بلافاصله بعد از پایان قرعه‌کشی با هموطنانم صحبت کردم و آنها همه خوشحال هستند که در گروه ایران قرار گرفته‌ایم.

وی در خصوص اینکه آیا شانسی برای صعود ازبکستان قائل است یا خیر؟ گفت: قطعا شانس صعود داریم و نه تنها ما بلکه کشورهای چین و سوریه هم می‌توانند به دور بعد صعود کنند.

هافبک سپاهان در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند اگر کشورش در آن گروه قرار می‌گرفت بهتر بود، گفت: ما قبلا با تیم‌های این گروه هم بازی کرده‌ایم و این برای ما تجربه خوبی بوده است. در آن گروه استرالیا و ژاپن حضور داشتند که رقبای سرسختی هستند. در بعد اول از لحاظ مسائل فنی و در موضوع بعد از لحاظ مسافت طولانی خیلی بهتر شد که در آن گروه قرار نگرفتیم.

وی در خصوص تیم ملی ایران نیز گفت: ایران تیم بسیار خوب و قوی است اما ما هم شانس برابری داریم و می‌توانیم در این گروه موفق شویم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گزیدهای از بازی بسیار خوب جوانان ایران در ست نخست دیدار با ژاپن