ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اگر استقلال و سپاهان هافبک ما را می‌خواهند نامه بزنند!


اگر استقلال و سپاهان هافبک ما را می‌خواهند نامه بزنند!

جام نیوز/ سرپرست تیم نفت تهران گفت: «هر باشگاهی خواستار به خدمت گیری مهدی مومنی است باید درخواست رسمی خود را به باشگاه ارسال کند.»
رحیم ایرانیان درباره آخرین وضعیت تیم نفت پیش از رویارویی با استقلال اهواز اظهار داشت: «تمرینات مان به صورت مرتب پیگیری می شود. متاسفانه مصدومان تیم مان به این بازی هم نمی رسند و سرمربی تیم باید به اجبار باز هم از نیروهای جوان که البته همه آنها امتحانشان را خوب پس داده اند استفاده کند.»
وی افزود: «محرومیت وحید امیری که در بازی قبل مقابل سایپا به دلیل سه اخطاره بودن از همراهی تیم بازماند هم به پایان رسیده و به جز مصدومان برای دیدار مقابل استقلال اهواز همه نفرات تیم در اختیار کادر فنی خواهند بود.»
سرپرست نفت درباره حریف روز سه شنبه این تیم تاکید کرد: «استقلال اهواز گرچه در جدول رده بندی مکان مناسبی ندارد اما به خوبی می دانیم که این تیم خطرناک است و همه اعضای آن برای اثبات خود قطعا تلاش می کنند که مقابل ما امتیاز بگیرند. البته ما این را می دانیم که با کسب پیروزی در این دیدار می توانیم از پله دهم تا هفتم جدول بالا بیاییم. این موضوع به خودی خود انگیزه خوبی به اعضای تیم داده است.»
ایرانیان در ارتباط با دیدار قبلی نفت مقابل سایپا خاطرنشان کرد: «سایپا تیم خیلی خوبی بود که بازیکنان خیلی خوبی هم دارد. اتفاق خوبی که در روز بازی مقابل سایپا برای نفت رخ داد این بود که موقعیت گلی که برای تیم ما به وجود آمد از دست نرفت. متاسفانه ما در خیلی از بازی های این فصل که در آنها نتیجه نگرفتیم به کرات موقعیت سازی میکردیم اما گل نمی زدیم.»
وی ادامه داد: «در دیدار مقابل سایپا شاید فقط دو یا سه موقعیت گل به دست آوردیم که خوشبختانه یکی از آنها به گل تبدیل شد و توانستیم با کسب سه امتیاز تا مکان دهم جدول بالا بیاییم. از این پس هم امید زیادی داریم تا در نیم فصل دوم به بهبود شرایط تیم در جدول رده بندی بپردازیم.»
سرپرست نفت در این باره که عنوان شده باشگاه های استقلال و سپاهان خواستار به خدمت گیری مهدی مومنی هستند، گفت: «تیم ما فعلا قصد ندارد بازیکن از دست بدهد. ما همین حالا هم در جمع نفرات تیم برای تشکیل اردوی مسابقات با کمبود یار مواجه هستیم. با این حال اگر باشگاهی خواهان به خدمت گیری هر یک از بازیکنان نفت است می تواند به صورت رسمی تقاضای خود را به مسئولان باشگاه ارائه کند. در واقع نمی توان با مطالب منتشر شده در رسانه ها به صورت جدی درباره این قبیل مسائل صحبت کرد.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
روی میگوِئل / هافبک پرتغالی ؛ بازیکن جدید تیم استقلال 1392 / Rui Miguel