ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نوروزی: خیلی خوشحالم که از سایپا بیرون آمدم/ با پیکان به لیگ برتر برمی‌گردم


رضا نوروزی در خصوص وضعیت خودش در پیکان و اینکه تا حالا دو گل برای این تیم به ثمر رسانده است به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من در پیکان آرامش دارم. اینجا همه چیز خوب پیش می‌رود، ما یک تیم جوان و مستعد داریم که همه دنبال پیشرفت هستند، ضمن اینکه مربیان و مسئولان باشگاه هم نهایت تلاش خود را برای موفقیت پیکان انجام می‌دهند. اینجا به من هم احترام می‌گذارند و خیلی خوشحالم که از سایپا جدا شدم و پیکان را انتخاب کردم.

نوروزی در مورد شانس صعود پیکان به لیگ برتر خاطرنشان کرد: شرایط ما در لیگ دسته اول خوب است و حاشیه امنیت خوبی داریم. تمام تلاشمان را می کنیم تا دوباره پیکان لیگ برتری شود و این اتفاقا قطعا رخ خواهد داد. من پیکان را با آگاهی انتخاب کردم و دوباره با این تیم به لیگ برتر بازخواهم گشت.

نوروزی در مورد اینکه در لیگ برتر کدام تیم قهرمان خواهد شد گفت: با این رقابتی که بین مدعیان وجود دارد، هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست ولی من امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود. من عاشق این تیم هستم و امیدوارم جام را بالای سر ببرم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نیمار : میرم ولی برمی گردم -روی نوشته ی دیوار