ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اغتشاش هواداران لاتزیو پس از شکست سنگین تیم‌شان در دربی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از باخت 4 بر یک لاتزیو برابر رم در دیداری که آبی‌پوشان شهر رم حکم میزبان را در آن داشتند، نزدیک به 400 هوادار آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا مقابل ساختمان باشگاه لاتزیو تجمع کردند و با شعارها و حرکاتی که برای نشان دادن اعتراض خود انجام دادند، پلیس را مجبور به مداخله کردند.

مدت کوتاهی پیش از آنکه باشگاه اعلام کند برای بازیکنان این تیم اردوی تنبیهی اجباری در نظر گرفته، استفانو پیولی را هم از سرمربیگری تیم برکنار کرده و سیمونه اینزاگی را جانشین او کرده است، هواداران خشمگین لاتزیو در یکی از خیابان‌های شهر رم اغتشاش و پلیس را مجبور به مداخله و استفاده از گازهای اشک‌آور و آب‌پاش‌های فشارقوی کردند.

در بیانیه‌ای که پلیس شهر رم منتشر کرده، تأیید شده است که هواداران لاتزیو با پرتاب سنگ و آجر، یکی از مأموران پلیس را مجروح کرده‌اند و 15 نفر از آنها هم دستگیر شده‌اند.

برخی دیگر از رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده‌اند که گروهی دیگر از هواداران ناراضی لاتزیو پس از رؤیت کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو در یکی از رستوران‌های شهر رم به او حمله کرده‌اند.

باخت لاتزیو به رم در دربی پایتخت ایتالیا، این تیم را با 42 امتیاز در رده هشتم جدول نگه داشت و امیدهایش برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده را بیش از پیش کمرنگ کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حمایت هواداران از تیم ملی بعد شکست مقابل سوئد