ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سهراب مرادی غمگین و بلاتکلیف


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از آمریکا، پیش از این اعلام شده بود که مسئولین فدراسیون وزنه برداری کشورمان تلاش خواهند کرد تا با رایزنی و گفت و گو با دست اندرکاران فدراسیون جهانی این رشته IWF زمینه حضور سهراب مرادی ملی پوش دسته 94 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی امسال را مهیا کنند که متاسفانه این وعده محقق نشد.

بر اساس این گزارش،سهراب مرادی که از ابتدای سال جاری و بعد از اتمام دوران محرومیتش تمرینات سخت و فشرده ای را برای حضور در مسابقات جهانی امسال و کسب سهمیه المپیک ریو آغاز کرده بود توانست به رکوردهای بسیار خوب و نزدیک به 200 و 240 کیلوگرم یکضرب و دوضرب دست پیدا کند که برای کسب مدال طلا بسیار ایده ال است. اما متاسفانه نامه نگاری سهل انگارانه مسئولین پیشین فدراسیون و عدم اطلاع به موقع مسئولین فعلی باعث شد تا رویای رکورد شکنی و کسب مدال جهانی این وزنه بردار بر باد رود.

سهراب مرادی که تا چهارشنبه منتظر خبر مسئولین فدراسیون از نتیجه نشست با اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی بود تا مجوز لازم برای حضور در مسابقات را بدست آورد با روحیه بسیار بد و غمگین تر از روزی که خبر محرومیتش تایید شد راهی هیوستون شده تا با حسرت شاهد مسابقات حریفانش باشد.

اما مشکل سهراب فقط از دست دادن مسابقات جهانی نیست؛وی که به دلیل عدم اطلاع رسانی بموقع در خصوص فعال شدن و پایان دوره بازنشستگی 6 ماهه اش باید تا خرداد ماه نیز دوره محرومیت خود را سپری کند که این موضوع یعنی از دست دادن بازیهای المپیک 2016 ریو. گرچه مسئولین فدراسیون،کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش دست بکار شده اند تا این مشکل را رفع و زمینه حضور وی در المپیک را فراهم کنند اما باید منتظر ماند و دید که آیا تاماش آیان رئیس فدراسیون جاونی وزنه برداری و پدرخوانده پولاد سرد با این خواسته ایران موافقت خواهد کرد یا خیر؟

مرادی در صورت صدور مجوزش برای خضور در بازیهای المپیک توانایی ثبت رکوردهای جدید و کسب خوشرنگترین مدال این دسته را خواهد داشت.

سهراب مرادی در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار فارس در خصوص مشکلش گفت: در خصوص مشکل بوجود آمده هیچ چیزی ندارم که بگویم. شاید بهترین اسم برای این اتفاق بدشانسی من باشد. امروز در حالی شانس بزرگ برای کسب مدال جهانی و سهمیه را از دست می دهم که در اوج آمادگی بدنی قرار دارم. کسی چه می داند که آیا سهراب باز هم شانس حضور در چنین مسابقاتی را خواهد یافت یا خیر چاره ای ندارم جز اینکه منتظر سرنوشت و پیگیری مسئولین باشم.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
کیانوش رستمی و سهراب مرادی