ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فلاح‌زاده: برای گرفتن پنالتی خلعتبری از شگردم استفاده کردم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حامد فلاح‌زاده پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان خیلی هوشمندانه بازی کردند. امروز از موقعیت‌ها استفاده کردیم و توانستیم در زمین تیم باشخصیت سپاهان برنده شویم.

وی با بیان اینکه هفته‌های گذشته نیز به همین شکل بازی می‌کردند،خاطرنشان کرد: متاسفانه در بازی‌های گذشته موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد اما برابر سپاهان موقعیت‌هایمان تبدیل به گل شد و توانستیم شایستگی خود را به نمایش بگذاریم.

دروازه‌بان سایپا در مورد قضاوت حاج بابایی‌، داور مسابقه تصریح کرد: در کل اگر بخواهیم نگاه کنیم قضاوت خوبی داشتند اما در مورد صحنه پنالتی احساس می‌کنم پنالتی نبود، البته شاید اشتباه کنم.

فلاح‌زاده در مورد اینکه در ضربه پنالتی چگونه دست خلعتبری را خواند بیان کرد: پنالتی گرفتن یک سری شگرد خاصی دارد که از آنها استفاده کردم ضمن اینکه زینالی، هم تیمی من هم نکاتی در مورد پنالتی زدن خلعتبری به من گفت که در نهایت باعث شد پنالتی را بگیرم.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
حجت الاسلام فلاح زاده | حکم استفاده از کالای قاچاق