ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دایی: پرسپولیس شانس نخست قهرمانی است/استقلال بازی سختی مقابل ما دارد


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و به غیر از 15 دقیقه ابتدایی در سایر دقایق حاکم بر بازی بودیم.

وی افزود: در نیمه دوم تیم برتر بودیم و بی دقتی کرده‌ایم و در 2 بازی گذشته لیاقت 3 امتیاز داشتیم و تساوی در این دیدار به در هیچ یک از دو تیم نبود و تماشاگران از بازی هر دو تیم لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره قضاوت داور در این دیدار خاطرنشان کرد: نارضایتی هر دو تیم عملکرد داور را مشخص می‌کند و در بسیاری از صحنه‌های این دیدار سرعت بازی را گرفت، داور باید با قاضی و تبریزی یکسان عمل می‌کرد و اگر قرار است اخطار داده شود باید به هر دو تیم به مساوات قضاوت شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت تیم قهرمان تصریح کرد: با توجه به نتایج به دست آمده تنها 3 تیم برای قهرمانی مانده‌اند و پرسپولیس شانس نخست قهرمانی است و در بازی پایانی نیز استقلال با ما بازی دارد و باید بدانند بازی سختی مقابل ما دارند.

دایی در پاسخ به سوالی درباره جایگاه تیمش در پایان فصل بیان کرد: ما 3 بازی دیگر داریم و همه تلاشمان  را برای برد انجام می‌دهیم و در 2 دیدار سخت مقابل نمایندگان ایران در آسیا باید پیروز میدان می شدیم؛ البته تیم ما با توجه به داشته‌هایمان عملکرد خوبی داشته و امیدواریم به رتبه چهارم جدول برسیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره مصاحبه برخی از بازیکنانش درباره مسائل مالی باشگاه گفت: بازیکنان ما دروغ نمی‌گویند و 50 درصد قراردادی که گرفته‌ایم شاید 20 درصد قرار دیگر تیم‌ها شود، البته علاقه به اعتراض ندارم و تا پایان فصل با قدرت بازی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: بازیکنانمان تحت فشار هستند و به جز مدیرعامل تیم و برخی از اعضای هیئت مدیره هیچ حمایتی نداشته‌ایم و من مالک باشگاهی نمی‌بینم و زمان گفتن بسیاری از سخن‌ها نیست و باید دانست تیمی موفق است که همه عوامل آن همسو باشند و بنده مدت زمان بسیاری موسوی را ندیده‌ام و ایشان تعصبی بر این تیم ندارد.

دایی در پاسخ به سوالی درباره مطالباتش از تیم پرسپولیس و جلسه وکیل ایشان با طاهری افزود: وکیل من با طاهری جلسه‌ای نداشته و تا کنون حدود 13 نامه رسمی از سوی سازمان لیگ و اداره مالیاتی داده‌ایم که متاسفانه جوابگو نیستند و این در حالی است که امسال از بهترین سال‌های مالی پرسپولیس بوده و بالای 60 درصد قرارداد و مطالبات فصل گذشته را گرفته‌اند.

وی گفت: برای کسی که برای تیم زحمت کشیده رفتار درستی نکردند و متاسفانه همه پیشکسوتان پرسپولیس علیه من جبهه گرفتند که طارمی، کفشگری و عالیشاه بازیکن نیستند و امروز این بازیکنان مهره‌های کلیدی تیم هستند و کسانی که چنین صحبت‌هایی را می‌کنند از جنس فوتبال نبوده و در این راه خاک نخورده، دست و پایشان نشکسته و کسانی هستند که پشت میز می نشینند و به میزی دل بسته‌اند که برای آن‌ها نمی‌ماند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....